logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dołącz do spotkania” – webinary na czas kryzysu

  PR 24.01.2023, przeczytano 142 razy

Treściwe i konkretne rozmowy, podczas których eksperci od strategii, designu i kreacji udowodnią, że nawet trudna sytuacja na rynku może stać się szansą. Pierwsze spotkanie „Czas na nowe rozdanie” już 7 lutego o 10:30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dolacz-do-spotkania_-%E2%80%93-webinary-na-czas-kryzysu,398747,artykul.html

Rok 2022 nie był łaskawy dla biznesu – niestabilna sytuacja na rynku, napięcia związane ze skutkami pandemii, agresja Rosji na Ukrainę – wszystkie te wydarzenia, często tragiczne w skutkach, mają mocny wpływ na aktualne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Właśnie dlatego powstała seria bezpłatnych webinarów przygotowanych przez agencję 19 Południk.

– „Dołącz do spotkania” to merytoryczne i zwięzłe w swojej formie spotkania online dla brand managerów, marketingowców, sprzedawców oraz właścicieli i prezesów firm. Cenimy czas naszych odbiorców, dlatego stawiamy na konkrety, a jednocześnie chcemy się podzielić naszym wieloletnim doświadczeniem w komunikacji, strategii i designie, które może okazać się doskonałym remedium na trudny, kryzysowy czas w biznesie – komentuje Joanna Adamowska – business development director w 19 Południku.

W trakcie cyklu webinarów eksperci podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem na temat strategii, również w czasach kryzysu i destabilizacji na rynku oraz omówią najważniejsze kwestie związane ze współpracą na linii agencja-marka. Pokażą także przykłady najlepszych praktyk dotyczących komunikacji wizualnej i kreacji.

Pierwszy webinar:

  • Czas na nowe rozdanie – jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza?
  • 7 lutego 2023, godz. 10:30
  • prowadzący: Radek Grzybowski – strategy director, 19 Południk
  • Zapisy dostępne są TUTAJ

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764