logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dołącz do spotkania” – webinary na czas kryzysu

  PR 24.01.2023, przeczytano 266 razy

Treściwe i konkretne rozmowy, podczas których eksperci od strategii, designu i kreacji udowodnią, że nawet trudna sytuacja na rynku może stać się szansą. Pierwsze spotkanie „Czas na nowe rozdanie” już 7 lutego o 10:30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dolacz-do-spotkania_-%E2%80%93-webinary-na-czas-kryzysu,398747,artykul.html

Rok 2022 nie był łaskawy dla biznesu – niestabilna sytuacja na rynku, napięcia związane ze skutkami pandemii, agresja Rosji na Ukrainę – wszystkie te wydarzenia, często tragiczne w skutkach, mają mocny wpływ na aktualne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Właśnie dlatego powstała seria bezpłatnych webinarów przygotowanych przez agencję 19 Południk.

– „Dołącz do spotkania” to merytoryczne i zwięzłe w swojej formie spotkania online dla brand managerów, marketingowców, sprzedawców oraz właścicieli i prezesów firm. Cenimy czas naszych odbiorców, dlatego stawiamy na konkrety, a jednocześnie chcemy się podzielić naszym wieloletnim doświadczeniem w komunikacji, strategii i designie, które może okazać się doskonałym remedium na trudny, kryzysowy czas w biznesie – komentuje Joanna Adamowska – business development director w 19 Południku.

W trakcie cyklu webinarów eksperci podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem na temat strategii, również w czasach kryzysu i destabilizacji na rynku oraz omówią najważniejsze kwestie związane ze współpracą na linii agencja-marka. Pokażą także przykłady najlepszych praktyk dotyczących komunikacji wizualnej i kreacji.

Pierwszy webinar:

  • Czas na nowe rozdanie – jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza?
  • 7 lutego 2023, godz. 10:30
  • prowadzący: Radek Grzybowski – strategy director, 19 Południk
  • Zapisy dostępne są TUTAJ

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764