logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dom” w świątecznej reklamie Allegro

  PR 01.12.2023, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dom_-w-swiatecznej-reklamie-allegro,402304,artykul.html

Allegro jako platforma zakupowa towarzyszy klientom w realizowaniu codziennych potrzeb, a w swoich świątecznych reklamach stara się poruszać tematy, które są dla nich ważne i aktualne. W tym roku Allegro przychodzi do klientów z chwytającą za serce historią starszego mężczyzny oraz jego rodziny.

“Dom” to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż ma siłę i sprawczość. Mężczyzna stawia czoła wyzwaniom codzienności, dbając o swój dom, choć wraz z mijającym czasem staje się to coraz trudniejsze. W historii istotną rolę odgrywają najbliżsi - syn rozumie, jak ważne dla ojca jest poczucie samodzielności i to on daje mu na święta najpiękniejszy prezent - poczucie sprawczości. 

Allegro dba, aby reklamy świąteczne zwracały uwagę na relacje międzyludzkie - na to, co jest dla nas naprawdę ważne. Myśl przewodnia “podaruj bliskim to, czego najbardziej potrzebują” znajduje odzwierciedlenie w świątecznym spocie, który zrealizował szwedzki reżyser Jesper Ericstam a wyprodukował Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Ogilvy Warsaw.  Pełna dwuminutowa wersja spotu dostępna jest kanale Allegro na YouTube’ie. Z kolei format 45-sekundowy będzie emitowany w telewizji oraz VOD. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych takich jak Tik Tok, Facebook oraz YouTube, przygotowane przez agencję HandMade. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Źródło: Allegro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764