logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Domówka u Kuroniów” w ramach kampanii Polskiego Związku Mięsa

  PR 11.03.2022, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Związek Polskie Mięso organizuje kolejną odsłonę kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”. Jej tegoroczne hasło brzmi: „Pewne jest jedno. Polskie mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie”. Celem akcji jest propagowanie aktualnej wiedzy o polskim drobiu i polskiej wieprzowinie oraz obalanie mitów z nimi związanych. W ramach kampanii zorganizowano inspirujące spotkanie – Domówkę u Kuroniów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_domowka-u-kuroniow_-w-ramach-kampanii-polskiego-zwiazku-miesa,395060,artykul.html

Nie od dziś wiadomo, że Polacy słyną z gościnności. „Czym chata bogata, tym rada” oraz „Nigdzie gościnność taka, jak u Polaka”, czy „Gość w Dom, Bóg w Dom” to tylko niektóre znane przysłowia opisujące nasz stosunek do gości. Obecnie również nie zawodzimy i szeroko otwieramy nasze domy.

- Sytuacja z jaką obecnie przyszło nam się zmierzyć sprowokowała nas, abyśmy jako naród, oprócz dachu nad głową, zapewnili swoim gościom zza wschodniej granicy także innego rodzaju działania pomocowe. Dlatego Związek Polskie Mięso zmodyfikował formułę spotkania w ramach kampanii. Celem warsztatów stało się przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności do wykorzystywania przy przygotowywaniu smacznych, pożywnych, ale jednocześnie zdrowych potraw. Łatwych w przechowywaniu i rozdawaniu potrzebującym – mówi Prezes Witold Choiński.

Gospodarzami Domówki byli ambasadorowie tegorocznej edycji kampanii – rodzeństwo Grażyna (Gaja) i Jakub Kuroniowie. Podczas warsztatów pokazali, jak przygotować proste, oparte na tradycyjnych, rodzinnych recepturach posiłki, wykorzystujące polski drób i polską wieprzowinę oraz jak zrobić z nich weki.

Spotkanie miało również na celu popularyzację aktualnej wiedzy na temat polskiego drobiu i polskiej wieprzowiny. Przedstawiono wartości odżywcze i kulinarne mięs, obalono mity na temat ich szkodliwości. Goście otrzymali zbiór informacji dotyczących jakości i pochodzenia polskiego mięsa oraz poznali jego rolę w naszej codziennej diecie.

Gościem specjalnym Domówki u Kuroniów był Paweł Nastula – polski judoka, mistrz olimpijski z Atlanty z 1996 roku, dwukrotny mistrz świata, trzykrotny mistrz Europy oraz wielokrotny mistrz Polski. Opowiedział, jak ważna dla sportowca jest dieta i dlaczego uprawiając sport, nawet amatorsko, należy włączyć do niej mięso, zarówno drobiowe, jak i wieprzowe.

- Odpowiednia, zdrowa dieta ma duży wpływ na wyniki i sukcesy każdego sportowca. Nie może w niej oczywiście zabraknąć mięsa, głównie ze względu na zawarte w nim białko i witaminy. Trzeba wiedzieć, że białko jest budulcem naszych mięśni. W diecie sportowca świetnie sprawdza się białe mięso, czyli drób, a w szczególności indyk. Nie można jednak zapominać o zróżnicowaniu tego, co jemy oraz o walorach zdrowotnych i smakowych mięsa wieprzowego. Polska wieprzowina to doskonałe źródło łatwo przyswajalnego żelaza i niezwykle potrzebnych witamin z grupy B. Mój wymarzony obiad to tradycyjny polski schabowy z ziemniakami – jak u mamy – zażartował Paweł Nastula.

ilustracjastrzałka

Źródło: Związek Polskie Mięso

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764