logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm

  PR 14.11.2019, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_don%E2%80%99t-just-take%2C-give._---najnowsza-kampania-marki-instax-dla-fujifilm,384717,artykul.html

W dobie prężnie rozwijających się social mediów, marka instax postanowiła wykorzystać potencjał codziennie pojawiającego się contentu u ich konsumentów. Tym samym chcąc otworzyć ich na nowe kanały komunikacji, gdzie pokażą swoje osiągnięcia. W ramach akcji, młodzi ludzie będą mogli dzielić się swoimi pasjami i zajawkami z szerszą grupą odbiorców. Dla pokolenia “Z”, do którego głównie skierowana jest aktywacja, cyfrowy świat istnieje od zawsze, dorastali już w świecie nowoczesnych technologii. Niestety ma to również swoje konsekwencje. Młodzież nie potrafi budować relacji międzyludzkich i jest nieśmiała w kontaktach z rówieśnikami. Aplikacja konkursowa instax tworzy pretekst do przedstawienia siebie w kontekście swoich zainteresowań i poznania innych, którzy również będą chcieli podzielić się swoją pasją. Wystarczy wrzucić instaxowe zdjęcie obrazujące własne umiejętności, które mogą zainteresować innych i codziennie odkryć 3 losowo wybrane nowe osoby i ich manifest związany obszarem życia, którym chcą się podzielić. Wśród najciekawszych zgłoszeń, 10 szczęśliwców ma szansę wygrać aparat instax mini LiPlay oraz przejść do drugiego etapu konkursu. Nagrodą główną jest tytuł ambasadora marki instax oraz 30 000 zł na wymarzone akcje. Kampania rozpoczęła się 6 listopada 2019 r. i potrwa do 6 stycznia 2020 r.

- Głównym założeniem aktywacji jest motywowanie młodych ludzi do dzielenia się z innymi swoimi umiejętnościami i zainteresowaniami. Wielu z nich ma nietypowe pasje, które często zostają tylko na ich kanałach social media. Instax chce zmotywować ich do tego, by pokazali szerszej grupie odbiorców, co ciekawego robią w życiu i czym mogą się podzielić z innymi. Tym samym zwrócić na siebie uwagę i może poznać ciekawe osoby w ich naturalnym środowisku, czyli w Internecie. Liczymy jednak, że poprzez zainteresowania młodzi ludzie będę mieli okazję do poznawania się w tzw. realu. - mówi Piotr Nogal, Strategy and Innovation Director w Bluecloud Interactive.

Konkurs „Don’t just take, give.” dotyczy marki instax dla Fujifilm, w ramach której komunikowane są produkty takie jak aparaty: Mini9, mini Liplay SQ6, drukarka minilink.

- Marka instax i jej produkty, z założenia koncentrują się na dzieleniu z innymi. Aparat instax, to jedyny produkt, który dzięki funkcji drukowania zdjęć pozwala w analogowy sposób przekazywać je najbliższym. Gdziekolwiek jesteś i cokolwiek robisz! - mówi Wiktor Jędrzejewski, Junior Strategy Bluecloud Interactive.

Do zadań Bluecloud Interactive należy produkcja dedykowanej konkursowi landing page, prowadzenie kampanii mediowej oraz obsługa marki w zakresie social media, w tym współpraca influencerska. Agencja realizowała projekt z marką instax w 2017 r. przy aktywacji Fill The World – gdzie odpowiadała również za kampanię mediową, przygotowanie landing page, konkurs konsumencki i social media.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764