logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Drohiczyn: „Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK”

Oferta ważna do:14.05.2021 godz. 12:00
Odsłon: 331

„Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 65 260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31eebe9f-ae18-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Łączy nas Bug – utworzenie dwóch transgranicznych kajakowych szlaków turystycznych” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014- 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczta elektroniczna arek@drohiczyn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2.W postępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.3.Zamawiający do kontaktu z Wykonawcami wyznacza Arkadiusza Żero, tel.664-390-362, e-mail:arek@drohiczyn.pl4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.9. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakorespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) oraz powinni podawać numerprzedmiotowego postępowania tj.: RG.271.7.2021.AŻ10.Dane postępowanie można wyszukać równieżna Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub zestrony głównej z zakładki Postępowania.11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjapomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innychniż oferty i załączników do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnegona ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, nr lub IDpostępowania).12.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, e-mail: arek@drohiczyn.pl.13.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust. 12 adres email - obowiązuje język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 zdnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Burmistrz Drohiczyna, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn; tel. 85 65652 60; fax 85 655 70 80, www.drohiczyn.pl um@drohiczyn.pl; 2) administrator wyznaczył InspektoraDanych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@drohiczyn.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybieprzetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawypzp.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu oraz przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d)prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługujePani/Panu:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panuprawo wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panadanych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UrządOchrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.8.2021.AŻ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę map szlaków kajakowychoraz tablic informacyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Cena (C) – waga 60% Zamawiający ofercie o najniższej ceniespośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowanaliczbapunktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru C = cena najniższa brutto/cena najniższa bruttox 100 pkt x 60%. Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) –waga kryterium 40 % Przezkryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia (T) do oceny Zamawiający przyjmie termin realizacjiprzedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę wFormularzu Ofertowym, tj. zaznaczenieodpowiedniego kwadratu.W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Najkrótszytermin realizacji przedmiotu zamówienia oceniany przezZamawiającego wynosi 75 dni, a najdłuższytermin realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony przy ocenie ofert wynosi 95 dni. Zamawiający wkryterium „termin realizacji przedmiotu zamówienia” przyznawać będzie następujące punkty: 75 dni –40 pkt, 85 dni - 20 pkt, 95 dni – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonałnależycie a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych równieżwykonywanych conajmniej - dwa świadczenia polegające na wykonaniu / wykonywaniuprojektów oraz wydrukówgraficznych w tym map szlaków turystycznych lub map turystycznych owartości co najmniej 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami /usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego dostawy lubusługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychsą wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw / usługporównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocąprzedmiotowychśrodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że dostawa,spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającegojeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, zeuropejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodowąlub z systememreferencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny,jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotycząwymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocąprzedmiotowychśrodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że dostawa,spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającegojeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, zeuropejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodowąlub z systememreferencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny,jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotycząwymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SWZ. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana dojego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z KrajowegoRejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innegowłaściwego rejestru. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiedniepełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego.Dokumentpełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie doreprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyćdo oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająbrakpodstaw wykluczenia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie składawykonawca, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zktóregowynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – spełnienie warunku wykazuje conajmniejjeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz w projektowanychpostanowieniachumowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. J. I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn Adres skrzynki podawczej ePUAP: /UMDrohiczyn/skrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dostawa-i-wykonanie-materialow-promocyjnych-w-ramach-projektu-pl-by-uk_%2C-drohiczyn,83741,ogloszenie.html

http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Drohiczyn - więcej ofert

  • Drohiczyn: Dam pracę (0)

  • Drohiczyn: Szukam pracy (0)

  • Drohiczyn: Sprzedam (0)

  • Drohiczyn: Kupię (0)

  • Drohiczyn: Dam zlecenie (0)

  • Drohiczyn: Przyjmę zlecenie (0)

  • Drohiczyn: Różności (0)

  • Drohiczyn: Oferty Last minute (0)

  • Drohiczyn: Zamówienia publiczne (14)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764