logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Drużyna Mistrzów” nowym cyklem WP Sportowefakty

  PR 23.04.2021, przeczytano 265 razy
ilustracja

W piątek 23 kwietnia w serwisie WP SportoweFakty wystartował cykl „Drużyna Mistrzów”. Będzie to seria osobistych opowieści o drodze na szczyt i najtrudniejszych momentach w karierach wybitnych polskich sportowców. Pierwszy artykuł w ramach cyklu napisał  Robert Lewandowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_druzyna-mistrzow_-nowym-cyklem-wp-sportowefakty,391201,artykul.html

Cykl ruszył 23 kwietnia i ma zakończyć się przed startem Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Teksty publikowane będą co tydzień. Na specjalnej podstronie projektu WP SportoweFakty - Drużyna Mistrzów, czytelnicy zobaczą karty, które systematycznie będą odsłaniać się, ukazując zdjęcie kolejnego autora-sportowca. Każda następna postać będzie niespodzianką dla użytkowników. Serię otwiera Robert Lewandowski, uznany za najlepszego piłkarza świata. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski opowiada o swojej zawiłej i niezwykłej ścieżce do panteonu gwiazd światowego futbolu.

- Pochodzę z normalnej rodziny, szedłem taką samą ścieżką, jak tysiące podobnych do mnie dzieciaków. Swoje pierwsze pieniądze zarobiłem malowaniem płotu u sąsiadów. Jako nastolatek dostawałem stypendia w klubach, kilkaset złotych miesięcznie. Zanim wyjechałem do Poznania grać w Lechu, w czasie studiów, mieszkałem z Anią w komunalnym, 44-metrowym mieszkaniu – czytamy w autorskim artykule Roberta Lewandowskiego.

­– Nasi czytelnicy wracają na WP SportoweFakty, bo poszukują informacji o sukcesach, porażkach, zmaganiach swoich idoli. Chcą doświadczać emocji, które zapewniają gwiazdy sportu. To skłoniło nas do zbudowania niezwykłej reprezentacji. Chcieliśmy „dać” naszym użytkownikom ich ulubieńców. Stworzyliśmy Drużynę Mistrzów, składającą się z najwybitniejszych polskich zawodniczek i zawodników. Namówiliśmy ich do opisania na naszych łamach swojej drogi na sportowy szczyt – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty. – Teksty mają ten niezwykły walor, że zawierają często bardzo osobiste, zaskakujące wyznania. Jestem przekonany, że to nie lada gratka nie tylko dla czytelników, którzy na co dzień śledzą zmagania sportowe – dodaje.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764