logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dwa Szybkie Żubry” wymiatają w ósmej edycji loterii

  PR 17.01.2023, przeczytano 626 razy
ilustracja

18 stycznia br. startuje flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca 2023 r. W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono12 milionów piw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dwa-szybkie-zubry_-wymiataja-w-osmej-edycji-loterii,398668,artykul.html

Wystarczy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, by mieć szansę wygrania dwóch. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia br. Sprawdzona, prosta formuła jest znana sprzedawcom, ponieważ mechanizm promocji konsumenckiej nie zmienił się względem poprzednich edycji. Konsument dowie się o wygranej znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.

– „Dwa Szybkie Żubry” to loteria wyczekiwana i przyjmowana przez konsumentów z entuzjazmem. W tej edycji, inspirując się galopem króla puszczy, spieszymy z możliwością wygranych już w styczniu, czyli wcześniej niż w ubiegłych latach – komentuje Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager Żubra.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię dwóch żubrów galopujących przez puszczę, w którym szybkość i potęga zwierząt robi wrażenie. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764