logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Działam dalej” - kampania ING

  PR 18.05.2020, przeczytano 616 razy
ilustracja

Z ING Bankiem Śląskim rozwój biznesu w internecie jest łatwiejszy. Nowej kampanii dla firm „Działam dalej”, towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzialam-dalej_---kampania-ing,387051,artykul.html

- Wybuch epidemii spowodował, że duża część aktywności Polaków przeniosła się do internetu. Dotyczy to również firm. Z badań wynika, że epidemia przyspieszyła automatyzację i cyfryzację przedsiębiorstw. Aż 46% ankietowanych firm przyznało, że może częściowo lub całkowicie prowadzić działalność online, z czego połowa już się na to zdecydowała lub zrobi to w najbliższych trzech miesiącach*. W ING chcemy pomóc im w tej transformacji. Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która  pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie: sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty ułatwiające prowadzenie biznesu e-commerce:

  • dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci - sklep oraz bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni;
  • dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje -0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące.

- e-commerce i zdalne prowadzenie biznesu wspieramy od dawna - jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe:  imoje oraz Twisto. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i oferować im to czego na danym etapie potrzebują. Teraz, w czasie ogromnego zainteresowania firm możliwością działania w internecie, proponujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży, która pozwoli firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwinąć ich biznes - powiedział Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab w ING Banku Śląskim.

Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych, dzięki czemu oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: Działam dalej
  • Czas trwania: 18 maja do 19 lipca
  • Narzędzia: internet (digital i social media), radio
  • Agencje: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Ogólnopolskie badanie „Korona Bilans MŚP”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764