logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzięki, rośliny!” - kampania o wdzięczności dla domowej zieleni

  PR 17.10.2022, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

„Dzięki, rośliny!” to polska odsłona akcji „Thanks Plants”, za którą odpowiada Flower Council of Holland. Ta niderlandzka agencja promocyjna już od kilku lat przypomina mieszkańcom kolejnych krajów, jak wiele robią dla nas rośliny doniczkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzieki%2C-rosliny%21_---kampania-o-wdziecznosci-dla-domowej-zieleni,397650,artykul.html

Kampania wystartowała w 2018 roku i objęła dotąd Niderlandy, Niemcy, Wielką Brytanię i Francję, notując dobre wyniki. Jej inicjator, agencja Flower Council of Holland (w naszym kraju znana również jako Biuro Kwiatowe Holandia), z przesłaniem wdzięczności wobec domowej zieleni wkracza teraz także do Polski. Ten wybór nie dziwi – jesteśmy piątym w Europie rynkiem zbytu dla roślin doniczkowych z Niderlandów, potentata w ich produkcji. Celem akcji jest bowiem promocja i zwiększenie sprzedaży zieleni domowej poprzez podkreślanie, jak pozytywny wpływ ma ona na nasz dobrostan – zarówno fizyczny, jak i psychiczny. Akcja nie ma jednak charakteru stricte informacyjnego, a raczej lifestylowy, przekazując swoje przesłanie w lekki, a nawet zabawny sposób.

A przesłanie to ma pokrycie w licznych, prowadzonych od dziesięcioleci badaniach naukowych. Udowodnione zalety obecności roślin w domach, biurach i budynkach użyteczności publicznej można by długo wymieniać. Wystarczy wspomnieć, że zieleń w pomieszczeniach efektywnie oczyszcza i nawilża powietrze, poprawia nasz nastrój i koncentrację, w szpitalach przyspiesza rekonwalescencję chorych, w szkołach i zakładach pracy zmniejsza ilość chorobowych absencji oraz poprawia wyniki nauki i pracy, a w sklepach napędza sprzedaż. Akcja „Dzięki, rośliny!” podkreśla też mniej wymierne kwestie, za które warto być wdzięcznym roślinom, takie jak „zamiana czterech kątów w dom”, „zbliżenie do natury”, a nawet… „nieosądzanie, gdy podjadam w środku nocy”.

W ramach akcji „Dzięki, rośliny!” w Polsce wykupiono wewnętrzne i zewnętrzne powierzchnie reklamowe typu DOOH (nośniki cyfrowe), czy zaplanowano kampanię w mediach społecznościowych. Za akcję w mediach tradycyjnych i online odpowiedzialna jest SIGMA International (Poland), agencja public relations wyspecjalizowana w komunikacji kwiatów i roślin. Zaplanowała ona ponadto szereg ciekawych akcji skierowanych do branży – roślinne „wystawki” na rynkach hurtowych, rozmaite współprace z florystycznymi influencerami, a nawet… warsztaty ślubne pokazujące, jak oryginalne i efektowne mogą być ozdoby ceremonii wyczarowane z roślin doniczkowych. Większość działań w ramach kampanii będzie miała miejsce w październiku 2022 roku.

Źródło: SIGMA International (Poland)

www.sigma.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764