logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” – akcja AMS, Labo Print i Servcomp

  PR 25.03.2020, przeczytano 1017 razy
ilustracja

Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dziekujemy-wam-sluzbazdrowia_-%E2%80%93-akcja-ams%2C-labo-print-i-servcomp,386255,artykul.html

Ta szczególna kampania społeczna jest wyrazem podziękowania dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy w tym nadzwyczajnym czasie pracują dzień i noc, by pomóc chorym i potrzebującym.

– W uznaniu dla trudu, zaangażowania i postawy przedstawicieli polskiej służby zdrowia, jak i innych służb ratowniczych, od tygodni zaangażowanych w zwalczanie pandemii, wyszliśmy z inicjatywą by podziękować w sposób nam najbliższy – wielkoformatowo – mówi Wiesław Niedzielski, Wiceprezes Labo Print.

– Nie wahaliśmy się ani chwili. Zaprosiliśmy do współpracy kolegów z drukarni warszawskiej, bo uważamy, że w tym trudnym czasie szeroka współpraca ma ogromne znaczenie, a ten gest – symbol – wyraża podziękowanie wszystkich Polaków dla ludzi dbających o nasze zdrowie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

– Połączyliśmy siły, by wyrazić naszą solidarność z pracownikami służby zdrowia. Mam nadzieję, że słowa wdzięczności, które pojawią się na plakatach naszej produkcji, a następnie zawisną na ulicach Warszawy, staną się symbolicznym wyrazem wsparcia dla wszystkich ratowników, pielęgniarek i lekarzy – mówi Grzegorz Kaszyński, właściciel i prezes drukarni Servcomp.

Wszystkie trzy firmy zaangażowały się w kampanię na zasadach pro bono, pokrywając koszty z własnych środków. Projekt plakatu przygotowały działy marketingu LaboPrint i AMS. Drukarnie Labo Print i Servcomp wydrukowały plakaty, a AMS udostępnił nośniki typu backlight. Dzięki plakatom winylowym, które są plakatami wielokrotnego użytku, kampania będzie pokazywana też w innych miastach.

Pierwszy etap kampanii zaplanowany jest do końca kwietnia 2020 r.

Źródło: AMS, Servcomp, Labo Print

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe
Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.
Itaxi tworzy sieć digitalowych mobilnych nośników reklamowych
iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią. Od początku września rozwiązanie jest testowane w Warszawie. Docelowo ma być dostępne w największych miastach...
W ramach ciągłego rozwoju i dopasowania platformy do potrzeb agencji wprowadzona została nowa kategoria, która pozwoli wyszukać najpopularniejsze brandy.
Podsumowanie programu edukacyjnego „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska
Za nami 4. edycja programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”. Przez całe lato firma Carlsberg Polska zachęcała do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, bezpiecznego podróżowania i wypoczynku. Wakacje minęły, lecz porady oraz wskazówki tegorocznych ambasadorów akcji – ratownika wodnego, ratownika medycznego, przewodnika wysokogórskiego...
Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764