logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” – akcja AMS, Labo Print i Servcomp

  PR 25.03.2020, przeczytano 1654 razy
ilustracja

Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dziekujemy-wam-sluzbazdrowia_-%E2%80%93-akcja-ams%2C-labo-print-i-servcomp,386255,artykul.html

Ta szczególna kampania społeczna jest wyrazem podziękowania dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy w tym nadzwyczajnym czasie pracują dzień i noc, by pomóc chorym i potrzebującym.

– W uznaniu dla trudu, zaangażowania i postawy przedstawicieli polskiej służby zdrowia, jak i innych służb ratowniczych, od tygodni zaangażowanych w zwalczanie pandemii, wyszliśmy z inicjatywą by podziękować w sposób nam najbliższy – wielkoformatowo – mówi Wiesław Niedzielski, Wiceprezes Labo Print.

– Nie wahaliśmy się ani chwili. Zaprosiliśmy do współpracy kolegów z drukarni warszawskiej, bo uważamy, że w tym trudnym czasie szeroka współpraca ma ogromne znaczenie, a ten gest – symbol – wyraża podziękowanie wszystkich Polaków dla ludzi dbających o nasze zdrowie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

– Połączyliśmy siły, by wyrazić naszą solidarność z pracownikami służby zdrowia. Mam nadzieję, że słowa wdzięczności, które pojawią się na plakatach naszej produkcji, a następnie zawisną na ulicach Warszawy, staną się symbolicznym wyrazem wsparcia dla wszystkich ratowników, pielęgniarek i lekarzy – mówi Grzegorz Kaszyński, właściciel i prezes drukarni Servcomp.

Wszystkie trzy firmy zaangażowały się w kampanię na zasadach pro bono, pokrywając koszty z własnych środków. Projekt plakatu przygotowały działy marketingu LaboPrint i AMS. Drukarnie Labo Print i Servcomp wydrukowały plakaty, a AMS udostępnił nośniki typu backlight. Dzięki plakatom winylowym, które są plakatami wielokrotnego użytku, kampania będzie pokazywana też w innych miastach.

Pierwszy etap kampanii zaplanowany jest do końca kwietnia 2020 r.

Źródło: AMS, Servcomp, Labo Print

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764