logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

"Dzień Dobry TVN" liderem programów śniadaniowych w grupie komercyjnej

  PR 15.01.2021, przeczytano 445 razy
ilustracja

W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry-tvn_-liderem-programow-sniadaniowych-w-grupie-komercyjnej,389849,artykul.html

Cenne porady, intersujące rozmowy, poruszające reportaże, fascynujący goście – to wszystko składa się na doskonały początek dnia. Każdy odcinek „Dzień Dobry TVN” gwarantuje zastrzyk pozytywnej energii z samego rana. W ubiegłym roku do prowadzących program dołączyły dwie nowe pary: Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Agnieszka Wożniak – Starak.

Od stycznia do grudnia „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 202 443 widzów w grupie komercyjnej, co zapewniło programowi pozycję lidera wśród widzów w wieku do 16 do 49 lat. Przełożyło się to na 10,50 % udziału w rynku. Największą widownię gromadziły weekendowe wydania. Program oglądało wtedy średnio 274 668 widzów, co zapewniło „Dzień Dobry TVN” pozycję lidera i 11,31% udziału w rynku w grupie komercyjnej.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764