logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

"Dzień Dobry TVN" najchętniej oglądanym programem porannym we wrześniu

  PR 01.10.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

26 sierpnia powróciły codzienne wydania “Dzień Dobry TVN”. Do grona prowadzących dołączył Maciej Dowbor, a co tydzień szeregi redakcji zasila nowa osobowość świata kultury, sportu, życia publicznego, by wcielić się w rolę reportera, prezentera pogody, kucharza, współprowadzącego. W specjalnej akcji "Dzień Dobry TVN" do tej pory udział wzięli Adam Małysz, Piotr Adamczyk, Małgorzata Ostrowska, Anita Włodarczyk i Krzysztof Zalewski. 7 października do tego grona dołączy Szymon Majewski. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry-tvn_-najchetniej-ogladanym-programem-porannym-we-wrzesniu,405904,artykul.html

Miesiąc od rozpoczęcia nowego sezonu “Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach. We wrześniu wydania programu oglądało średnio 316 tysięcy widzów, co przełożyło się na 7,3% w grupie ogólnej, 8,2% w grupie 16-49 oraz 8,9% w grupie 20-54. Najchętniej oglądane były wydania weekendowe, które śledziło ponad 451 tysięcy widzów.

Program prowadzą cztery pary: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński oraz Sandra Hajduk-Popińska i Maciej Dowbor. Emisja codziennie, od 7:45.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764