logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej

  PR 15.03.2021, przeczytano 179 razy
ilustracjastrzałka

Dobry dzień zaczyna się od „Dzień Dobry TVN”. Program od początku roku utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej wśród programów śniadaniowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry-tvn_-utrzymuje-pozycje-lidera-w-grupie-komercyjnej,390601,artykul.html

W styczniu odcinki „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 200 tysięcy widzów, 14% więcej niż w tym samym okresie w 2020 roku. Przełożyło się to na 10,96% udziału w rynku, w grupie komercyjnej. W lutym program utrzymał  pozycję lidera wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat. Odcinki śledziło średnio 237 tysięcy osób, co dało 12,26% udziału w rynku. Widownia programu wzrosła o 36% w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku.

Największą widownię zanotowały wydania weekendowe. W styczniu było to średnio 255 tysięcy widzów (10,98% udziału w grupie 16-49), w lutym 318 tysięcy (12,47% udziału w grupie 16-49).

W nowym sezonie powodów, by oglądać „Dzień Dobry TVN” jest jeszcze więcej.  To codzienna porcja dobrej energii i spotkań z gwiazdami, poruszające reportaże, niezwykli goście, cenne wskazówki i porady.

Materiały z programu można znaleźć w serwisie dziendobry.tvn.pl, który od 1 grudnia 2020 roku został włączony do podkategorii „Serwisy kobiece” w ramach kategorii „Styl życia” w badaniu Mediapanel i już w pierwszym miesiącu zajął 5. miejsce, zrzeszając ponad 3,7 mln realnych użytkowników oraz osiągnął szeroki udział wśród użytkowników całej kategorii serwisów kobiecych (SHR 24%), wśród kobiet przyciągając aż 1/3 użytkowniczek Internetu (SHR 30%).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764