logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej

  PR 15.03.2021, przeczytano 139 razy
ilustracjastrzałka

Dobry dzień zaczyna się od „Dzień Dobry TVN”. Program od początku roku utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej wśród programów śniadaniowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry-tvn_-utrzymuje-pozycje-lidera-w-grupie-komercyjnej,390601,artykul.html

W styczniu odcinki „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 200 tysięcy widzów, 14% więcej niż w tym samym okresie w 2020 roku. Przełożyło się to na 10,96% udziału w rynku, w grupie komercyjnej. W lutym program utrzymał  pozycję lidera wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat. Odcinki śledziło średnio 237 tysięcy osób, co dało 12,26% udziału w rynku. Widownia programu wzrosła o 36% w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku.

Największą widownię zanotowały wydania weekendowe. W styczniu było to średnio 255 tysięcy widzów (10,98% udziału w grupie 16-49), w lutym 318 tysięcy (12,47% udziału w grupie 16-49).

W nowym sezonie powodów, by oglądać „Dzień Dobry TVN” jest jeszcze więcej.  To codzienna porcja dobrej energii i spotkań z gwiazdami, poruszające reportaże, niezwykli goście, cenne wskazówki i porady.

Materiały z programu można znaleźć w serwisie dziendobry.tvn.pl, który od 1 grudnia 2020 roku został włączony do podkategorii „Serwisy kobiece” w ramach kategorii „Styl życia” w badaniu Mediapanel i już w pierwszym miesiącu zajął 5. miejsce, zrzeszając ponad 3,7 mln realnych użytkowników oraz osiągnął szeroki udział wśród użytkowników całej kategorii serwisów kobiecych (SHR 24%), wśród kobiet przyciągając aż 1/3 użytkowniczek Internetu (SHR 30%).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764