logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzienna dawka dobrego newsa” w O2

  PR 15.03.2019, przeczytano 129 razy

Wzajemne ataki polityków, nowe odsłony afer i trudna dyskusja o przyszłości Unii Europejskiej. To najważniejsze tematy ostatnich tygodni w polskich mediach. Portal o2 ma propozycję dla internautów, którzy chcą odpocząć od podobnych historii. Dziennikarze o2 przygotowują im „Dzienną dawkę dobrego newsa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzienna-dawka-dobrego-newsa_-w-o2,381659,artykul.html

W nowej akcji o2 publikowane są pozytywne historie, pokazujące kreatywnych ludzi i ich inicjatywy. „Dzienna dawka dobrego newsa” skupia się na tym, by zmotywować, zainspirować albo po prostu poprawić humor i dodać energii na wiosnę. Do tej pory w ramach akcji dziennikarze o2 napisali m.in. o utalentowanym chłopcu, który zaczął rysować w wieku 2 lat, szczęśliwym zakończeniu poszukiwań nowego opiekuna dla porzuconego psa „Snoopa”, gratulowali również gwiazdom rodzinnych sukcesów.

– „Dzienna dawka dobrego newsa” to coś więcej niż redakcyjna akcja. To zobowiązanie wobec internautów, że u nas znajdą też inspirujące i pozytywne historie. Chcemy pokazać, że takie treści w internecie mają swoje miejsce, dla wielu użytkowników mogą być ciekawsze od codziennych, politycznych informacji – mówi Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce.

Akcja portalu o2 trwa od tygodnia. Redakcja zachęca użytkowników do komentowania i udostępniania tekstów. Zachęca również, by internauci przysyłali swoje historie, które wpisują się w „Dzienną dawkę dobrego newsa”.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764