logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dziewczyny się nie tłumaczą” – kampania promocyjna Wysokieobcasy.pl

  PR 10.08.2023, przeczytano 1113 razy
ilustracjastrzałka

Kobiety często słyszą, że czegoś im nie wypada, że coś muszą, że powinno być im wstyd. Każdego dnia ktoś komentuje ich wygląd, życiowe wybory czy wartości, którymi się kierują. Presja społeczna sprawia, że są nieustannie oceniane, zawstydzane i rozliczane z tego, co robią i jak żyją. W czwartek, 10 sierpnia br. rozpocznie się wyjątkowa kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl „Dziewczyny się nie tłumaczą”. Jej hasło nawiązuje do feministycznej misji serwisu, który od lat wspiera kobiety w dążeniach do wolnego wyboru w każdej sferze ich życia.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dziewczyny-sie-nie-tlumacza_-%E2%80%93-kampania-promocyjna-wysokieobcasy.pl,401029,artykul.html

Dziennikarki i dziennikarze w serwisie Wysokieobcasy.pl konfrontują szkodliwe schematy i pokazują historie bohaterek, które się z nich wyzwoliły.

Kreacje reklamowe będą skupiać się na tematach tabu, przedstawiając dziewczyny, które dumnie pokazują kim są. Ciałopozytywność, różnica wieku w związku, publiczne karmienie piersią, miłość par jednopłciowych, decyzja o nieposiadaniu dzieci czy walka o prawo do aborcji to tematy, które na co dzień są poruszane na łamach serwisu i zostaną przywołane w kampanii. Na kreacjach pojawią się również niestosowne pytania, które kobiety często słyszą nawet z ust swoich bliskich. Celem kampanii jest uświadomienie ich, że nie muszą na nie odpowiadać, bo „Dziewczyny się nie tłumaczą”.  

Kampania promocyjna serwisu będzie realizowana w internecie, w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CDA Premium rozbudowuje dział filmów dla dzieci
CDA intensywnie rozwija sekcję „dla dzieci” na platformie CDA Premium. W ostatnich tygodniach dodano kilkanaście znanych i lubianych tytułów, a w czerwcu i w trakcie wakacji premiery będą miały kolejne hity dla najmłodszych.
Aż 55 proc. dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu ogląda wydarzenia sportowe na ekranie telewizora [1] – mecze, walki, wyścigi, rozgrywki na szczeblu ligowym i międzynarodowym. Oglądanie sportu, obok filmów i gier wideo, jest jedną z najbardziej popularnych form masowej rozrywki i znakomitym sposobem na relaks i odpoczynek – pod warunkiem, że nic nie...
Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764