logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dziewczyny się nie tłumaczą” – odważny finał kampanii Wysokieobcasy.pl

  PR 11.09.2023, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Trwająca od 10 sierpnia br. kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl pod hasłem „Dziewczyny się nie tłumaczą” miała swój finał w środę, 6 września. Ulicami Warszawy przejechał samochód reklamowy MobiJet z postulatami dotyczącymi praw reprodukcyjnych, rodzin nieheteronormatywnych, a także swobody korzystania ze środków antykoncepcyjnych. Postulaty zostały zaprezentowane m.in. pod oknami instytucji rządowych i kościelnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dziewczyny-sie-nie-tlumacza_-%E2%80%93-odwazny-final-kampanii-wysokieobcasy.pl,401333,artykul.html

Hasło i kreacje kampanii „Dziewczyny się nie tłumaczą” serwisu Wysokieobcasy.pl zostały zaprezentowane w różnych miejscach w Warszawie: przed Ministerstwem Edukacji i Nauki, Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Zdrowia oraz pod siedzibą Telewizji Polskiej, Sejmu, Instytutu na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris, Konferencji Episkopatu Polski, Trybunału Konstytucyjnego, a także pod siedzibą Prawa i Sprawiedliwości.

To ministerstwa i instytucje, które chcą wpływać na życie kobiet w Polsce i rozliczać je z tego, co robią i jak żyją – uzasadnia swój wybór redakcja „Wysokich Obcasów”. – Nie zgadzamy się na to.

Dziennikarki i dziennikarze „Wysokich Obcasów” codziennie konfrontują szkodliwe schematy i pokazują historie bohaterek, które się z nich wyzwoliły. Psychoterapeutka Ewa Woydyłło w rozmowie z Agnieszką Urazińską na łamach serwisu Wysokieobcasy.pl mówi: – Na szczęście, mimo opresyjnej polityki, religii i prawa, kobiety w naszym kraju uwalniają się od towarzyszącego im przez wiele lat wstydu. Widzimy to w naszych bohaterkach i czytelniczkach i będziemy o tym mówić i pisać, żeby bezwstydnie odebrać władzę naszym oprawcom. Nie będziemy się ze swoich wyborów spowiadały klerowi, tłumaczyły politykom ani nikomu innemu.  

Kreacje reklamowe kampanii „Dziewczyny się nie tłumaczą” skupiają się na tematach takich jak: ciałopozytywność, różnica wieku w związku, publiczne karmienie piersią, miłość par nieheteronormatywnych, decyzja o nieposiadaniu dzieci czy walka o prawo do aborcji. Kampania została zrealizowana w internecie, w prasie (w tym m.in. na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach redakcji w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
Radio Pogoda 10 lat w eterze
12 czerwca Radio Pogoda świętuje 10. urodziny. Z tej okazji stacja przygotowała szereg niespodzianek dla słuchaczy. Specjalną jubileuszową piosenkę nagrał dla stacji zespół Partita. Celebracja urodzin potrwa do końca czerwca.
Piątek trzynastego z Antyradiem
Antyradio będzie świętować swoje 20. urodziny razem ze słuchaczami.  Najgłośniejsza Rockoteka w Polsce odbędzie się w piątek 13 czerwca w klubokawiarni BarKa nad Wisłą w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764