logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dziewczyny się nie tłumaczą” – odważny finał kampanii Wysokieobcasy.pl

  PR 11.09.2023, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Trwająca od 10 sierpnia br. kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl pod hasłem „Dziewczyny się nie tłumaczą” miała swój finał w środę, 6 września. Ulicami Warszawy przejechał samochód reklamowy MobiJet z postulatami dotyczącymi praw reprodukcyjnych, rodzin nieheteronormatywnych, a także swobody korzystania ze środków antykoncepcyjnych. Postulaty zostały zaprezentowane m.in. pod oknami instytucji rządowych i kościelnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dziewczyny-sie-nie-tlumacza_-%E2%80%93-odwazny-final-kampanii-wysokieobcasy.pl,401333,artykul.html

Hasło i kreacje kampanii „Dziewczyny się nie tłumaczą” serwisu Wysokieobcasy.pl zostały zaprezentowane w różnych miejscach w Warszawie: przed Ministerstwem Edukacji i Nauki, Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Zdrowia oraz pod siedzibą Telewizji Polskiej, Sejmu, Instytutu na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris, Konferencji Episkopatu Polski, Trybunału Konstytucyjnego, a także pod siedzibą Prawa i Sprawiedliwości.

To ministerstwa i instytucje, które chcą wpływać na życie kobiet w Polsce i rozliczać je z tego, co robią i jak żyją – uzasadnia swój wybór redakcja „Wysokich Obcasów”. – Nie zgadzamy się na to.

Dziennikarki i dziennikarze „Wysokich Obcasów” codziennie konfrontują szkodliwe schematy i pokazują historie bohaterek, które się z nich wyzwoliły. Psychoterapeutka Ewa Woydyłło w rozmowie z Agnieszką Urazińską na łamach serwisu Wysokieobcasy.pl mówi: – Na szczęście, mimo opresyjnej polityki, religii i prawa, kobiety w naszym kraju uwalniają się od towarzyszącego im przez wiele lat wstydu. Widzimy to w naszych bohaterkach i czytelniczkach i będziemy o tym mówić i pisać, żeby bezwstydnie odebrać władzę naszym oprawcom. Nie będziemy się ze swoich wyborów spowiadały klerowi, tłumaczyły politykom ani nikomu innemu.  

Kreacje reklamowe kampanii „Dziewczyny się nie tłumaczą” skupiają się na tematach takich jak: ciałopozytywność, różnica wieku w związku, publiczne karmienie piersią, miłość par nieheteronormatywnych, decyzja o nieposiadaniu dzieci czy walka o prawo do aborcji. Kampania została zrealizowana w internecie, w prasie (w tym m.in. na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach redakcji w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764