logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Energetyczna Niepodległość” – kampania PGE

  PR 13.11.2020, przeczytano 709 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała kampanię z okazji Święta Niepodległości. Kampania poświęcona jest historii rozwoju polskiej energetyki po odzyskaniu niepodległości w 1918 roku. W ten sposób spółka upamiętniła 102. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_energetyczna-niepodleglosc_-%E2%80%93-kampania-pge,389162,artykul.html

W pierwszych latach po odzyskaniu niepodległości jednym z głównych celów gospodarczych Polski było uniezależnienie się krajowej energetyki od zagranicznych gospodarek. Po 123 latach zaborów, gwarantem zachowania suwerenności gospodarczej było uzyskanie niezależności energetycznej. Budowa ogólnokrajowego systemu elektroenergetycznego miała opierać się na krajowych aktywach i rodzimych źródłach energii. Taką możliwość dawały odnawialne źródła energii, a przede wszystkim elektrownie wodne.

- Dzisiaj też stoimy przed wyzwaniami związanymi z budową nowoczesnej, konkurencyjnej energetyki zapewniającej bezpieczeństwo Polski. Dlatego własne moce wytwórcze, produkujące energię po konkurencyjnych cenach są gwarantem stabilności dostaw i niezależności gospodarki – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Przygotowany przez PGE spot łączy teraźniejszość z przeszłością, przypominając, że niezależność gospodarcza, w tym energetyczna, jest kolejnym przejawem niepodległości państwa.

Kampania „Energetyczna niepodległość” jest prowadzona w telewizji, prasie, kanałach społecznościowych Grupy Kapitałowej PGE oraz w Internecie w postaci bannerów display. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 6 listopada i potrwają do 12 listopada br. 90” spot przedstawia historię polskiej energetyki, a reklamy bannerowe przekierowują bezpośrednio do specjalnie przygotowanej podstrony www.gkpge.pl/energetycznaniepodleglosc, na której można obejrzeć przygotowany spot. Dodatkowo, w dniu Święta Niepodległości, 11 listopada, na kanałach głównych oraz tematycznych Telewizji Polskiej będzie emitowany 60’’ spot reklamowy.

Za produkcję spotu na zlecenie Fundacji PGE odpowiada niezależny dom produkcyjny wMediaWzięci. Media na potrzeby kampanii zostały zakupione bezpośrednio przez PGE z wykorzystaniem wewnętrznych kompetencji spółki.

Wykorzystane materiały archiwalne pochodzą ze zbiorów PGE SA oraz Narodowego Archiwum Cyfrowego

Źródło: Grupa PGE

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764