logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

  PR 19.04.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_europa-da-sie-lubic-%E2%80%93-15-lat-pozniej_-%E2%80%93-nowy-rozrywkowy-program-tvp2,382173,artykul.html

Niezmienną częścią programu „Europa da się lubić – 15 lat później” będą rozmowy z obcokrajowcami, którzy z humorem i dystansem opowiedzą o życiu w swoich krajach. Ponadto, formuła zostanie wzbogacona o nowe elementy takie jak quiz, w którym uczestnicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę z różnych dziedzin – o wygranej zdecyduje poprawność i szybkość udzielania odpowiedzi. Dwie osoby z najlepszym wynikiem zmierzą się w rundzie finałowej – rozgrywka będzie prowadzona do pierwszego błędu. W odświeżonej edycji pojawią się również występy muzyczne, goście specjalni, materiały reporterskie z sondami z europejskich stolic, a także youtuber prezentujący zabawne zdjęcia i filmiki z sieci. Program będzie realizowany z udziałem publiczności oraz zespołu Torres Brothers.

„Europa da się lubić” zadebiutował w 2003 roku i od razu zyskała sympatię publiczności. Widzowie pokochali show przede wszystkim za lekką formę i charyzmatycznych uczestników. Odcinki w pierwszych latach emisji cieszyły się wielomilionowymi wynikami oglądalności. Program skutecznie obalał stereotypy dotyczące innych narodowości i promował bogactwo kulturowe Europy. Pojawienie się tego formatu miało też wielki wpływ na popularyzację idei przyłączenia Polski do Unii Europejskiej.

W premierowym odcinku talk-show „Europa da się lubić – 15 lat później” prowadząca Monika Zamachowska porozmawia ze swoimi gośćmi o miejscu Polski w UE i o zmianach, które na przestrzeni ostatnich lat zachodziły w naszym kraju. W kolejnych odcinkach zostaną poruszone tematy związane m.in. z ruchem drogowym, świętowaniem, kuchnią czy zdrowiem.

Po latach widzowie będą mogli także ponownie spotkać się ze swoimi idolami. W pierwszym odcinku zobaczymy dobrze znanych bohaterów: Paulo Cozze, Teo Wafidisa, Kevina Ainstona, Conrado Moreno oraz Aleksandrę Niezwiestny. Oprócz nich, w programie pojawią się nowi zagraniczni uczestnicy oraz gość specjalny – Jerzy Dudek.

  • Pierwszy odcinek „Europa da się lubić – 15 lat później” już 27 kwietnia o 20:05 w TVP2.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764