logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

  PR 19.04.2019, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_europa-da-sie-lubic-%E2%80%93-15-lat-pozniej_-%E2%80%93-nowy-rozrywkowy-program-tvp2,382173,artykul.html

Niezmienną częścią programu „Europa da się lubić – 15 lat później” będą rozmowy z obcokrajowcami, którzy z humorem i dystansem opowiedzą o życiu w swoich krajach. Ponadto, formuła zostanie wzbogacona o nowe elementy takie jak quiz, w którym uczestnicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę z różnych dziedzin – o wygranej zdecyduje poprawność i szybkość udzielania odpowiedzi. Dwie osoby z najlepszym wynikiem zmierzą się w rundzie finałowej – rozgrywka będzie prowadzona do pierwszego błędu. W odświeżonej edycji pojawią się również występy muzyczne, goście specjalni, materiały reporterskie z sondami z europejskich stolic, a także youtuber prezentujący zabawne zdjęcia i filmiki z sieci. Program będzie realizowany z udziałem publiczności oraz zespołu Torres Brothers.

„Europa da się lubić” zadebiutował w 2003 roku i od razu zyskała sympatię publiczności. Widzowie pokochali show przede wszystkim za lekką formę i charyzmatycznych uczestników. Odcinki w pierwszych latach emisji cieszyły się wielomilionowymi wynikami oglądalności. Program skutecznie obalał stereotypy dotyczące innych narodowości i promował bogactwo kulturowe Europy. Pojawienie się tego formatu miało też wielki wpływ na popularyzację idei przyłączenia Polski do Unii Europejskiej.

W premierowym odcinku talk-show „Europa da się lubić – 15 lat później” prowadząca Monika Zamachowska porozmawia ze swoimi gośćmi o miejscu Polski w UE i o zmianach, które na przestrzeni ostatnich lat zachodziły w naszym kraju. W kolejnych odcinkach zostaną poruszone tematy związane m.in. z ruchem drogowym, świętowaniem, kuchnią czy zdrowiem.

Po latach widzowie będą mogli także ponownie spotkać się ze swoimi idolami. W pierwszym odcinku zobaczymy dobrze znanych bohaterów: Paulo Cozze, Teo Wafidisa, Kevina Ainstona, Conrado Moreno oraz Aleksandrę Niezwiestny. Oprócz nich, w programie pojawią się nowi zagraniczni uczestnicy oraz gość specjalny – Jerzy Dudek.

  • Pierwszy odcinek „Europa da się lubić – 15 lat później” już 27 kwietnia o 20:05 w TVP2.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764