logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Fakt” z rekordowym udziałem w rynku sprzedaży prasy

  PR 31.03.2023, przeczytano 406 razy

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fakt_-z-rekordowym-udzialem-w-rynku-sprzedazy-prasy,399479,artykul.html

Obecnie „Fakt” ma najwyższy udział w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i najszerszy zasięg wśród dzienników, a czytelnicy mogą go nabyć w kioskach, salonach prasowych, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach benzynowych oraz w sieciach handlowych, do których ostatnio dołączyły Lidl oraz Biedronka.

– Wiele tytułów zostało ostatnio zamkniętych lub ograniczono ich zasięgi, ale „Fakt” ciągle umacnia swoją pozycję na rynku. Nie tylko nie ograniczamy zasięgu, ale pracujemy także nad jego zwiększeniem – mówi Rafał Kamiński, dyrektor działu handlowego i e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. – Fakt jest dostępny w ponad 40 tys. punktów sprzedaży, obecnie pracujemy nad dalszym zwiększaniem dostępności w kluczowych sieciach handlowych – dodaje.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764