Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.
Obecnie „Fakt” ma najwyższy udział w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i najszerszy zasięg wśród dzienników, a czytelnicy mogą go nabyć w kioskach, salonach prasowych, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach benzynowych oraz w sieciach handlowych, do których ostatnio dołączyły Lidl oraz Biedronka.
– Wiele tytułów zostało ostatnio zamkniętych lub ograniczono ich zasięgi, ale „Fakt” ciągle umacnia swoją pozycję na rynku. Nie tylko nie ograniczamy zasięgu, ale pracujemy także nad jego zwiększeniem – mówi Rafał Kamiński, dyrektor działu handlowego i e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. – Fakt jest dostępny w ponad 40 tys. punktów sprzedaży, obecnie pracujemy nad dalszym zwiększaniem dostępności w kluczowych sieciach handlowych – dodaje.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska