logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Fanatyk” powraca… jako influencer w kampanii OLX

  PR 14.06.2021, przeczytano 2023 razy
ilustracjastrzałka

Znany i lubiany fanatyk wędkarstwa podbudowany zdobytą już rozpoznawalnością, postanawia zabrać rodzinę na wczasy. No… może nie całą rodzinę, ale o tym za chwilę. Ważne, że w najnowszej kampanii serwisu OLX promującej noclegi jedzie na wakacje. Ale myli się ten, kto zakłada, że wędkarz-legenda próżnuje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fanatyk_-powraca%E2%80%A6-jako-influencer-w-kampanii-olx,391887,artykul.html

Komuż nie marzy się wypoczynek w kameralnym ośrodku wczasowym z basenem, w dodatku nad morzem i jeziorem jednocześnie? W taką właśnie podróż zabiera nas Andrzej Gałecki. Kroku dotrzymuje mu serwis OLX.

Tym razem Gałecki, lepiej znany internetowi (i w ogóle ludzkości) jako fanatyk wędkarstwa, postanowił wypłynąć na szerokie wody branży influencerskiej. W swoich staraniach o serca i lajki wiernej publiczności nie ustaje nawet na wczasach. A na te udaje się z rodziną. Prawie całą, bo wykończona nerwowo matka zostaje w domu. Towarzyszą mu za to synowie Kuba i Patryk wraz z partnerkami.

Najnowsze przygody i próby zaistnienia fanatyka w wirtualnym świecie możemy śledzić dzięki kampanii serwisu OLX. Tym razem marka promuje kategorię Noclegi, w której można znaleźć doskonałe miejsce na wypoczynek.

- Towarzyszenie Gałeckim podczas ich letniego wypoczynku to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, że współpraca się udała i mogliśmy razem z panem Andrzejem pokazać szeroki wachlarz ośrodków wypoczynkowych, apartamentów i pensjonatów w całej Polsce - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Czteroodcinkowa seria  "Król Bałtyku" jak w soczewce skupia to, co tak charakterystyczne dla polskich wakacji. Wszystko to, z czego trochę się śmiejemy, ale za czym przez czas pandemii zdążyliśmy już porządnie zatęsknić.

Cykl jest kontynuacją "Fanatyka. Historii prawdziwej", przedstawionej w kwietniu. Ta z kolei była mokumentem-hołdem złożonym zarówno słynnej paście zaczynającej się od słów "Mój stary to fanatyk wędkarstwa" jak i jej ekranizacji.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764