logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

  PR 14.06.2018, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fani-od-zawsze_%2C-czyli-_lewy_%2C-jakiego-nie-znacie,36888,artykul.html

Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
 
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.

ilustracjastrzałka

- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

ilustracjastrzałka

Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.

„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.

ilustracjastrzałka

- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.

 

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wzruszająca historia.
Nakręcona Hułałejem.

avatar użytkownika
,

Kampania nie ma wzruszać tylko pozycjonować odpowiednio markę.   

,

Przyjaźń jest zawsze wzruszająca.
Zwłaszcza wtedy, gdy trzej prawdziwi przyjaciele, wspierają znanego przyjaciela w reklamie.
  

avatar użytkownika
,

Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji - co jest całkiem często spotykane w wypadku udziału celebrytów w reklamie.  

,

"Trzej przyjaciele Lewego"
"Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody"
"Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych"
"historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji"

Ja tu widzę opis prywatnej relacji, nazwanej nawet przyjaźnią.
  

avatar użytkownika
,

Odbiorcy reklamy chyba też?  

,

redakcja, 15.06.2018
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"
  

avatar użytkownika
,

Rozumiesz różnicę między tam jak przedstawiana jest w materiałach prasowych relacja reklamodawcy i Lewandowskiego, a tym jak w reklamie pokazano relację Lewandowskiego i jego kolegów?  

,

Czyli w reklamie są aktorzy udający przyjaciół?
  

avatar użytkownika
,

Osoby występujące w reklamie nie są reklamodawcami ani autorami kampanii, których dotyczył przywołany przez Ciebie cytat.  

,

Czyli co opisuje cytat?
Kampanię tak jak wygląda, założenia, których nie udało się spełnić czy rzeczywiste życie Lewego?
  

avatar użytkownika
,

A co jest napisane w tym cytacie? Że opisuje stosunek osób występujących w spocie do Lewandowskiego?  

,

Nie umiesz przeczytać tego co opublikowałeś czy nie wierzysz w to co opublikowałeś?  

avatar użytkownika
,

"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"  

,

"Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji."  

avatar użytkownika
,

Odróżniasz autorów od aktorów? Brzmi podobnie, oba wyrazy na a - ale da się.  

,

A ty rozumiesz słowa, które publikujesz?  

avatar użytkownika
,

A ci Panowie, to znani są, ktoś popularny?

avatar użytkownika
,

„Lewy”, jakiego nie znacie - czyli założenie kampanii jest takie, aby pokazać Lewandowskiego od tej nieznanej, prywatnej strony, co zapewne ma podnieść wiarygodność przekazu. Znani celebryci, kiepsko kojarzący się z prywatnością i autentycznymi relacjami, raczej nie sprawdziliby się w tej sytuacji.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest?  

avatar użytkownika
,

Z informacji prasowej wynika że są to ludzie z najbliższego, prywatnego otoczenia Lewandowskiego.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest ten Lewandowski?  

avatar użytkownika
,

A - Lewandowski! To jest osoba z najbliższego otoczenia tych nie-celebrytów.  

avatar użytkownika
,

Ok.  

,

Lewandowski to ten od reklamy hułałeja.

Ale co robi poza tym... hułałej go wie.
  

avatar użytkownika
,

A ten hułałej to kto taki?   

,

Ponoć bliski przyjaciel.
  

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764