logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

  PR 14.06.2018, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fani-od-zawsze_%2C-czyli-_lewy_%2C-jakiego-nie-znacie,36888,artykul.html

Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
 
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.

ilustracjastrzałka

- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

ilustracjastrzałka

Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.

„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.

ilustracjastrzałka

- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.

 

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wzruszająca historia.
Nakręcona Hułałejem.

avatar użytkownika
,

Kampania nie ma wzruszać tylko pozycjonować odpowiednio markę.   

,

Przyjaźń jest zawsze wzruszająca.
Zwłaszcza wtedy, gdy trzej prawdziwi przyjaciele, wspierają znanego przyjaciela w reklamie.
  

avatar użytkownika
,

Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji - co jest całkiem często spotykane w wypadku udziału celebrytów w reklamie.  

,

"Trzej przyjaciele Lewego"
"Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody"
"Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych"
"historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji"

Ja tu widzę opis prywatnej relacji, nazwanej nawet przyjaźnią.
  

avatar użytkownika
,

Odbiorcy reklamy chyba też?  

,

redakcja, 15.06.2018
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"
  

avatar użytkownika
,

Rozumiesz różnicę między tam jak przedstawiana jest w materiałach prasowych relacja reklamodawcy i Lewandowskiego, a tym jak w reklamie pokazano relację Lewandowskiego i jego kolegów?  

,

Czyli w reklamie są aktorzy udający przyjaciół?
  

avatar użytkownika
,

Osoby występujące w reklamie nie są reklamodawcami ani autorami kampanii, których dotyczył przywołany przez Ciebie cytat.  

,

Czyli co opisuje cytat?
Kampanię tak jak wygląda, założenia, których nie udało się spełnić czy rzeczywiste życie Lewego?
  

avatar użytkownika
,

A co jest napisane w tym cytacie? Że opisuje stosunek osób występujących w spocie do Lewandowskiego?  

,

Nie umiesz przeczytać tego co opublikowałeś czy nie wierzysz w to co opublikowałeś?  

avatar użytkownika
,

"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"  

,

"Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji."  

avatar użytkownika
,

Odróżniasz autorów od aktorów? Brzmi podobnie, oba wyrazy na a - ale da się.  

,

A ty rozumiesz słowa, które publikujesz?  

avatar użytkownika
,

A ci Panowie, to znani są, ktoś popularny?

avatar użytkownika
,

„Lewy”, jakiego nie znacie - czyli założenie kampanii jest takie, aby pokazać Lewandowskiego od tej nieznanej, prywatnej strony, co zapewne ma podnieść wiarygodność przekazu. Znani celebryci, kiepsko kojarzący się z prywatnością i autentycznymi relacjami, raczej nie sprawdziliby się w tej sytuacji.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest?  

avatar użytkownika
,

Z informacji prasowej wynika że są to ludzie z najbliższego, prywatnego otoczenia Lewandowskiego.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest ten Lewandowski?  

avatar użytkownika
,

A - Lewandowski! To jest osoba z najbliższego otoczenia tych nie-celebrytów.  

avatar użytkownika
,

Ok.  

,

Lewandowski to ten od reklamy hułałeja.

Ale co robi poza tym... hułałej go wie.
  

avatar użytkownika
,

A ten hułałej to kto taki?   

,

Ponoć bliski przyjaciel.
  

Najnowsze w tym dziale

Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
Life on Mars dla New Balance
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764