Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.
Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.
- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.
Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.
„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.
- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Źródło: Huawei Consumer Business Group
Wzruszająca historia.
Nakręcona Hułałejem.
Kampania nie ma wzruszać tylko pozycjonować odpowiednio markę.
Przyjaźń jest zawsze wzruszająca.
Zwłaszcza wtedy, gdy trzej prawdziwi przyjaciele, wspierają znanego przyjaciela w reklamie.
Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji - co jest całkiem często spotykane w wypadku udziału celebrytów w reklamie.
"Trzej przyjaciele Lewego"
"Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody"
"Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych"
"historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji"
Ja tu widzę opis prywatnej relacji, nazwanej nawet przyjaźnią.
Odbiorcy reklamy chyba też?
redakcja, 15.06.2018
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"
Rozumiesz różnicę między tam jak przedstawiana jest w materiałach prasowych relacja reklamodawcy i Lewandowskiego, a tym jak w reklamie pokazano relację Lewandowskiego i jego kolegów?
Czyli w reklamie są aktorzy udający przyjaciół?
Osoby występujące w reklamie nie są reklamodawcami ani autorami kampanii, których dotyczył przywołany przez Ciebie cytat.
Czyli co opisuje cytat?
Kampanię tak jak wygląda, założenia, których nie udało się spełnić czy rzeczywiste życie Lewego?
A co jest napisane w tym cytacie? Że opisuje stosunek osób występujących w spocie do Lewandowskiego?
Nie umiesz przeczytać tego co opublikowałeś czy nie wierzysz w to co opublikowałeś?
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"
"Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji."
Odróżniasz autorów od aktorów? Brzmi podobnie, oba wyrazy na a - ale da się.
A ty rozumiesz słowa, które publikujesz?
A ci Panowie, to znani są, ktoś popularny?
„Lewy”, jakiego nie znacie - czyli założenie kampanii jest takie, aby pokazać Lewandowskiego od tej nieznanej, prywatnej strony, co zapewne ma podnieść wiarygodność przekazu. Znani celebryci, kiepsko kojarzący się z prywatnością i autentycznymi relacjami, raczej nie sprawdziliby się w tej sytuacji.
Ale kto to jest?
Z informacji prasowej wynika że są to ludzie z najbliższego, prywatnego otoczenia Lewandowskiego.
Ale kto to jest ten Lewandowski?
A - Lewandowski! To jest osoba z najbliższego otoczenia tych nie-celebrytów.
Ok.
Lewandowski to ten od reklamy hułałeja.
Ale co robi poza tym... hułałej go wie.
A ten hułałej to kto taki?
Ponoć bliski przyjaciel.