logo
WIADOMOŚCI

„Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

  PR 14.06.2018, przeczytano 460 razy
ilustracjastrzałka

Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fani-od-zawsze_%2C-czyli-_lewy_%2C-jakiego-nie-znacie,36888,artykul.html

Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
 
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.

ilustracjastrzałka

- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

ilustracjastrzałka

Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.

„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.

ilustracjastrzałka

- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.

 

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wzruszająca historia.
Nakręcona Hułałejem.

avatar użytkownika
,

Kampania nie ma wzruszać tylko pozycjonować odpowiednio markę.   

,

Przyjaźń jest zawsze wzruszająca.
Zwłaszcza wtedy, gdy trzej prawdziwi przyjaciele, wspierają znanego przyjaciela w reklamie.
  

avatar użytkownika
,

Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji - co jest całkiem często spotykane w wypadku udziału celebrytów w reklamie.  

,

"Trzej przyjaciele Lewego"
"Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody"
"Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych"
"historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji"

Ja tu widzę opis prywatnej relacji, nazwanej nawet przyjaźnią.
  

avatar użytkownika
,

Odbiorcy reklamy chyba też?  

,

redakcja, 15.06.2018
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"
  

avatar użytkownika
,

Rozumiesz różnicę między tam jak przedstawiana jest w materiałach prasowych relacja reklamodawcy i Lewandowskiego, a tym jak w reklamie pokazano relację Lewandowskiego i jego kolegów?  

,

Czyli w reklamie są aktorzy udający przyjaciół?
  

avatar użytkownika
,

Osoby występujące w reklamie nie są reklamodawcami ani autorami kampanii, których dotyczył przywołany przez Ciebie cytat.  

,

Czyli co opisuje cytat?
Kampanię tak jak wygląda, założenia, których nie udało się spełnić czy rzeczywiste życie Lewego?
  

avatar użytkownika
,

A co jest napisane w tym cytacie? Że opisuje stosunek osób występujących w spocie do Lewandowskiego?  

,

Nie umiesz przeczytać tego co opublikowałeś czy nie wierzysz w to co opublikowałeś?  

avatar użytkownika
,

"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"  

,

"Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji."  

avatar użytkownika
,

Odróżniasz autorów od aktorów? Brzmi podobnie, oba wyrazy na a - ale da się.  

,

A ty rozumiesz słowa, które publikujesz?  

avatar użytkownika
,

A ci Panowie, to znani są, ktoś popularny?

avatar użytkownika
,

„Lewy”, jakiego nie znacie - czyli założenie kampanii jest takie, aby pokazać Lewandowskiego od tej nieznanej, prywatnej strony, co zapewne ma podnieść wiarygodność przekazu. Znani celebryci, kiepsko kojarzący się z prywatnością i autentycznymi relacjami, raczej nie sprawdziliby się w tej sytuacji.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest?  

avatar użytkownika
,

Z informacji prasowej wynika że są to ludzie z najbliższego, prywatnego otoczenia Lewandowskiego.  

avatar użytkownika
,

Ale kto to jest ten Lewandowski?  

avatar użytkownika
,

A - Lewandowski! To jest osoba z najbliższego otoczenia tych nie-celebrytów.  

avatar użytkownika
,

Ok.  

,

Lewandowski to ten od reklamy hułałeja.

Ale co robi poza tym... hułałej go wie.
  

avatar użytkownika
,

A ten hułałej to kto taki?   

,

Ponoć bliski przyjaciel.
  

Najnowsze w tym dziale:

„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
Wspólna kampania platformy Mam i Multikina
Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i...
Gimbal ręczny Feiyutech AK4000 do aparatów VDSLR i kamer
AK4000 to najpotężniejszy i najbardziej uniwersalny gimbal w ofercie marki FeiyuTech, stanowiący kompletne narzędzie dla zaawansowanych filmowców. Najwyższej jakości silniki oraz zaawansowane algorytmy zapewniają płynne, pozbawione drgań ujęcia. Dopracowana ergonomia oraz możliwość komunikacji gimbala z aparatem pozwalają użytkownikowi wykorzystać pełny potencjał...
Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego
Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone