logo
WIADOMOŚCI

„Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2018, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_fani-od-zawsze_,-czyli-_lewy_,-jakiego-nie-znacie,36888,artykul.html

Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
 
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.

ilustracjastrzałka

- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

ilustracjastrzałka

Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.

„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.

ilustracjastrzałka

- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.

 

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
Liuendor, 15.06.2018

Wzruszająca historia.
Nakręcona Hułałejem.

avatar użytkownika
redakcja, 15.06.2018

Kampania nie ma wzruszać tylko pozycjonować odpowiednio markę.   

Liuendor, 15.06.2018

Przyjaźń jest zawsze wzruszająca.
Zwłaszcza wtedy, gdy trzej prawdziwi przyjaciele, wspierają znanego przyjaciela w reklamie.  

avatar użytkownika
redakcja, 15.06.2018

Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji - co jest całkiem często spotykane w wypadku udziału celebrytów w reklamie.  

Liuendor, 18.06.2018

"Trzej przyjaciele Lewego"
"Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody"
"Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych"
"historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji"

Ja tu widzę opis prywatnej relacji, nazwanej nawet przyjaźnią.
  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2018

Odbiorcy reklamy chyba też?  

Liuendor, 18.06.2018

redakcja, 15.06.2018
"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2018

Rozumiesz różnicę między tam jak przedstawiana jest w materiałach prasowych relacja reklamodawcy i Lewandowskiego, a tym jak w reklamie pokazano relację Lewandowskiego i jego kolegów?  

Liuendor, 18.06.2018

Czyli w reklamie są aktorzy udający przyjaciół?
  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2018

Osoby występujące w reklamie nie są reklamodawcami ani autorami kampanii, których dotyczył przywołany przez Ciebie cytat.  

Liuendor, 18.06.2018

Czyli co opisuje cytat?
Kampanię tak jak wygląda, założenia, których nie udało się spełnić czy rzeczywiste życie Lewego?  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2018

A co jest napisane w tym cytacie? Że opisuje stosunek osób występujących w spocie do Lewandowskiego?  

Liuendor, 19.06.2018

Nie umiesz przeczytać tego co opublikowałeś czy nie wierzysz w to co opublikowałeś?  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2018

"Autorzy kampanii nazywają Lewandowskiego "partnerem" a nie "przyjacielem". To spora różnica i wskazuje na istnienie czysto biznesowej relacji"  

Liuendor, 19.06.2018

"Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji."  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2018

Odróżniasz autorów od aktorów? Brzmi podobnie, oba wyrazy na a - ale da się.  

Liuendor, 19.06.2018

A ty rozumiesz słowa, które publikujesz?  

avatar użytkownika
wongabonga, 17.06.2018

A ci Panowie, to znani są, ktoś popularny?

avatar użytkownika
redakcja, 17.06.2018

„Lewy”, jakiego nie znacie - czyli założenie kampanii jest takie, aby pokazać Lewandowskiego od tej nieznanej, prywatnej strony, co zapewne ma podnieść wiarygodność przekazu. Znani celebryci, kiepsko kojarzący się z prywatnością i autentycznymi relacjami, raczej nie sprawdziliby się w tej sytuacji.  

avatar użytkownika
wongabonga, 17.06.2018

Ale kto to jest?  

avatar użytkownika
redakcja, 17.06.2018

Z informacji prasowej wynika że są to ludzie z najbliższego, prywatnego otoczenia Lewandowskiego.  

avatar użytkownika
wongabonga, 17.06.2018

Ale kto to jest ten Lewandowski?  

avatar użytkownika
redakcja, 17.06.2018

A - Lewandowski! To jest osoba z najbliższego otoczenia tych nie-celebrytów.  

avatar użytkownika
wongabonga, 17.06.2018

Ok.  

Liuendor, 18.06.2018

Lewandowski to ten od reklamy hułałeja.

Ale co robi poza tym... hułałej go wie.  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2018

A ten hułałej to kto taki?   

Liuendor, 18.06.2018

Ponoć bliski przyjaciel.
  

Najnowsze w tym dziale:

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej
W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w...
Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce...
Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco, PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
 
czwartek 16.08.2018, 108 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone