logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Firma Dobrze Widziana 2018” dla Cityboard Media

  PR 27.04.2018, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka
Wiktor Balcer odebrał w imieniu Cityboard Media nagrodę z rąk prezesa BCC Marka Goliszewskiego

Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To już 4 wyróżnienie za zaangażowanie społeczne, które przyznał firmie Business Centre Club.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_firma-dobrze-widziana-2018_-dla-cityboard-media,36337,artykul.html

W tym roku nagrody rozdane po raz 9. BCC nagradza te firmy, które dbają o dobre relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu.

– Wiemy jak ważne jest pomaganie innym. Cieszymy się, kiedy możemy wspierać np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, Fundację Alivia, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Idea przekazywania 1% podatku na rzecz potrzebujących jest nam bliska i zawsze chętnie wspieramy organizacje, które robią coś dobrego dla innych  – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Firma od wielu lat przekazuje też książki i sprzęt elektroniczny fundacjom, które zajmują się pomaganiem dzieciom.

ilustracjastrzałka

Firmę nagrodzono także za działania na rzecz ochrony środowiska. Cityboard Media od wielu lat instaluje na wybranych nośnikach panele fotowoltaiczne, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam. Firma, jako jedyna na rynku, oferuje ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi oraz daje możliwość realizacji kampanii rotacyjnych (zdjęcia plakatu z jednego nośnika i przewieszeniu na inny). Sam ekoplakat został w 2016 i 2017 roku nagrodzony Medalem Europejskim.  

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 26 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie. Podobne wyróżnienie firma otrzymała w latach 2015, 2016 i 2017.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764