logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Firma Dobrze Widziana 2018” dla Cityboard Media

  PR 27.04.2018, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka
Wiktor Balcer odebrał w imieniu Cityboard Media nagrodę z rąk prezesa BCC Marka Goliszewskiego

Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To już 4 wyróżnienie za zaangażowanie społeczne, które przyznał firmie Business Centre Club.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_firma-dobrze-widziana-2018_-dla-cityboard-media,36337,artykul.html

W tym roku nagrody rozdane po raz 9. BCC nagradza te firmy, które dbają o dobre relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu.

– Wiemy jak ważne jest pomaganie innym. Cieszymy się, kiedy możemy wspierać np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, Fundację Alivia, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Idea przekazywania 1% podatku na rzecz potrzebujących jest nam bliska i zawsze chętnie wspieramy organizacje, które robią coś dobrego dla innych  – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Firma od wielu lat przekazuje też książki i sprzęt elektroniczny fundacjom, które zajmują się pomaganiem dzieciom.

ilustracjastrzałka

Firmę nagrodzono także za działania na rzecz ochrony środowiska. Cityboard Media od wielu lat instaluje na wybranych nośnikach panele fotowoltaiczne, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam. Firma, jako jedyna na rynku, oferuje ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi oraz daje możliwość realizacji kampanii rotacyjnych (zdjęcia plakatu z jednego nośnika i przewieszeniu na inny). Sam ekoplakat został w 2016 i 2017 roku nagrodzony Medalem Europejskim.  

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 26 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie. Podobne wyróżnienie firma otrzymała w latach 2015, 2016 i 2017.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764