logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Food Lovers by Makro” - cykl filmowy dla pasjonatów kuchni

  PR 21.07.2016, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów „Food Lovers by MAKRO” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt ma stanowić skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_food-lovers-by-makro_---cykl-filmowy-dla-pasjonatow-kuchni-,29341,artykul.html

,,Food Lovers by MAKRO” to seria filmów, artykułów i przepisów kulinarnych dostępnych na kanale MAKRO Polska na YouTube oraz na stronie internetowej firmy makro.pl. Potrawy prezentowane w nagraniach przyrządzane są przez profesjonalnych kucharzy z Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie.

Coraz więcej klientów sieci kupuje produkty i sprzęty gastronomiczne przeznaczone dla profesjonalistów, które wykorzystują w celach prywatnych. W odpowiedzi na rozwijający się trend „hobby cooking” MAKRO stworzyło projekt mający stanowić skarbnicę kulinarnych inspiracji i wskazówek dla pasjonatów kuchni. Dania prezentowane w nagraniach są przygotowywane z wykorzystaniem produktów pochodzących z sieci. Przedstawione w ramach cyklu składniki potraw oraz akcesoria klienci mogą odnaleźć również w rozdziałach ,,Food Lovers” w gazetkach dystrybuowanych przez MAKRO. Krótkie filmy o zabawnej formie przedstawiają między innymi pomysły na  sałatkę z arbuzem i serem feta, szparagi z serem halloumi i crème brûlée.

Prekursorami przepisów kulinarnych przedstawionych w formie video są znani hiszpańscy restauratorzy, bracia Albert i Ferran Adrià. Nagrania do projektu „Food Lovers by MAKRO” powstają w ramach współpracy Działu Marketingu MAKRO i agencji. Projekt wspierany będzie kampanią online oraz materiałami drukowanymi.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

makro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764