logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Funtastic Blue City” autorstwa Communication Unlimited

  PR 28.02.2019, przeczytano 669 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_funtastic-blue-city_-autorstwa-communication-unlimited,381438,artykul.html

Po przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu oferty rozrywko-gastronomicznej na trzech najwyższych poziomach, Blue City zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę.

- Naszym celem było przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Obecnie mieszkańcy Warszawy mają jeszcze więcej powodów do odwiedzin Blue City, gdzie mogą się fantastycznie bawić i odpoczywać – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.   

Hasło kampanii: „FUNTASTIC Blue City”, jest wielkim zaproszeniem do zabawy: do najnowocześniejszego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku konceptu sklepu IKEA.

Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja CU.

- Rozrywka kojarzy się z pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Dlatego w kreacji „uruchomiliśmy” kolorowe kropki z logo Blue City. W ten motyw wpisaliśmy nową ofertę Centrum. Hasło FUNtastic Blue City pojawiło się wcześniej w wewnętrznej komunikacji i już przyjęło się, co nas bardzo cieszy. Chcemy także zmieniać język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści, np. handlowe i niehandlowe Niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe. Do Blue City zawsze warto wpaść. – wyjaśnia Jacek Maciejewski, Senior creative CU.

Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

Wkrótce zmieni się również strona internetowa centrum. Agencja CU przygotowała jej szatę graficzną, treści oraz zadbała o wprowadzenie funkcjonalności zgodnych z najnowszymi trendami. Za techniczną budowę witryny odpowiedzialna była firma Green Parrot.

Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764