logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Funtastic Blue City” autorstwa Communication Unlimited

  PR 28.02.2019, przeczytano 215 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_funtastic-blue-city_-autorstwa-communication-unlimited,381438,artykul.html

Po przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu oferty rozrywko-gastronomicznej na trzech najwyższych poziomach, Blue City zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę.

- Naszym celem było przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Obecnie mieszkańcy Warszawy mają jeszcze więcej powodów do odwiedzin Blue City, gdzie mogą się fantastycznie bawić i odpoczywać – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.   

Hasło kampanii: „FUNTASTIC Blue City”, jest wielkim zaproszeniem do zabawy: do najnowocześniejszego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku konceptu sklepu IKEA.

Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja CU.

- Rozrywka kojarzy się z pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Dlatego w kreacji „uruchomiliśmy” kolorowe kropki z logo Blue City. W ten motyw wpisaliśmy nową ofertę Centrum. Hasło FUNtastic Blue City pojawiło się wcześniej w wewnętrznej komunikacji i już przyjęło się, co nas bardzo cieszy. Chcemy także zmieniać język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści, np. handlowe i niehandlowe Niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe. Do Blue City zawsze warto wpaść. – wyjaśnia Jacek Maciejewski, Senior creative CU.

Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

Wkrótce zmieni się również strona internetowa centrum. Agencja CU przygotowała jej szatę graficzną, treści oraz zadbała o wprowadzenie funkcjonalności zgodnych z najnowszymi trendami. Za techniczną budowę witryny odpowiedzialna była firma Green Parrot.

Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764