logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Funtastic Blue City” autorstwa Communication Unlimited

  PR 28.02.2019, przeczytano 331 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_funtastic-blue-city_-autorstwa-communication-unlimited,381438,artykul.html

Po przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu oferty rozrywko-gastronomicznej na trzech najwyższych poziomach, Blue City zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę.

- Naszym celem było przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Obecnie mieszkańcy Warszawy mają jeszcze więcej powodów do odwiedzin Blue City, gdzie mogą się fantastycznie bawić i odpoczywać – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.   

Hasło kampanii: „FUNTASTIC Blue City”, jest wielkim zaproszeniem do zabawy: do najnowocześniejszego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku konceptu sklepu IKEA.

Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja CU.

- Rozrywka kojarzy się z pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Dlatego w kreacji „uruchomiliśmy” kolorowe kropki z logo Blue City. W ten motyw wpisaliśmy nową ofertę Centrum. Hasło FUNtastic Blue City pojawiło się wcześniej w wewnętrznej komunikacji i już przyjęło się, co nas bardzo cieszy. Chcemy także zmieniać język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści, np. handlowe i niehandlowe Niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe. Do Blue City zawsze warto wpaść. – wyjaśnia Jacek Maciejewski, Senior creative CU.

Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

Wkrótce zmieni się również strona internetowa centrum. Agencja CU przygotowała jej szatę graficzną, treści oraz zadbała o wprowadzenie funkcjonalności zgodnych z najnowszymi trendami. Za techniczną budowę witryny odpowiedzialna była firma Green Parrot.

Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy
Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.
Justyna Święty-Ersetic - nowa ambasadorka marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach, utytułowana polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
Kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera
Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.
Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764