logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Funtastic Blue City” autorstwa Communication Unlimited

  PR 28.02.2019, przeczytano 230 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_funtastic-blue-city_-autorstwa-communication-unlimited,381438,artykul.html

Po przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu oferty rozrywko-gastronomicznej na trzech najwyższych poziomach, Blue City zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę.

- Naszym celem było przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Obecnie mieszkańcy Warszawy mają jeszcze więcej powodów do odwiedzin Blue City, gdzie mogą się fantastycznie bawić i odpoczywać – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.   

Hasło kampanii: „FUNTASTIC Blue City”, jest wielkim zaproszeniem do zabawy: do najnowocześniejszego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku konceptu sklepu IKEA.

Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja CU.

- Rozrywka kojarzy się z pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Dlatego w kreacji „uruchomiliśmy” kolorowe kropki z logo Blue City. W ten motyw wpisaliśmy nową ofertę Centrum. Hasło FUNtastic Blue City pojawiło się wcześniej w wewnętrznej komunikacji i już przyjęło się, co nas bardzo cieszy. Chcemy także zmieniać język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści, np. handlowe i niehandlowe Niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe. Do Blue City zawsze warto wpaść. – wyjaśnia Jacek Maciejewski, Senior creative CU.

Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

Wkrótce zmieni się również strona internetowa centrum. Agencja CU przygotowała jej szatę graficzną, treści oraz zadbała o wprowadzenie funkcjonalności zgodnych z najnowszymi trendami. Za techniczną budowę witryny odpowiedzialna była firma Green Parrot.

Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764