W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).
Po przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu oferty rozrywko-gastronomicznej na trzech najwyższych poziomach, Blue City zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę.
- Naszym celem było przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Obecnie mieszkańcy Warszawy mają jeszcze więcej powodów do odwiedzin Blue City, gdzie mogą się fantastycznie bawić i odpoczywać – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.
Hasło kampanii: „FUNTASTIC Blue City”, jest wielkim zaproszeniem do zabawy: do najnowocześniejszego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku konceptu sklepu IKEA.
Za kreację i przygotowanie kampanii, działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja CU.
- Rozrywka kojarzy się z pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Dlatego w kreacji „uruchomiliśmy” kolorowe kropki z logo Blue City. W ten motyw wpisaliśmy nową ofertę Centrum. Hasło FUNtastic Blue City pojawiło się wcześniej w wewnętrznej komunikacji i już przyjęło się, co nas bardzo cieszy. Chcemy także zmieniać język komunikacji na bardziej bezpośredni i akcentujący korzyści, np. handlowe i niehandlowe Niedziele zmieniliśmy na Niedziele Zakupowe i Rozrywkowe. Do Blue City zawsze warto wpaść. – wyjaśnia Jacek Maciejewski, Senior creative CU.
Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.
Wkrótce zmieni się również strona internetowa centrum. Agencja CU przygotowała jej szatę graficzną, treści oraz zadbała o wprowadzenie funkcjonalności zgodnych z najnowszymi trendami. Za techniczną budowę witryny odpowiedzialna była firma Green Parrot.
Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 r.
Źródło: Communication Unlimited