logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazele Biznesu” po raz trzeci dla Communication Unlimited

  PR 08.03.2018, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Communication Unlimited, jedna z bardziej rozpoznawalnych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce, już po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów rankingu "Gazele Biznesu". 7 marca br., podczas uroczystej gali rozdania statuetek w hotelu Hilton w Warszawie, przyznane zostały nagrody za szczególne osiągnięcia dla dobrze zarządzanych i cieszących się dobrą kondycją finansową spółek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazele-biznesu_-po-raz-trzeci-dla-communication-unlimited,35712,artykul.html

- Firmy biorące udział w programie „Gazele Biznesu” muszą wykazać się sukcesem rynkowym. Communication Unlimited to spółka o stabilnej pozycji na rynku, o precyzyjnie określonej wizji i jasno sprecyzowanych celach. Wspaniale, że nasz wysiłek został doceniony, tym bardziej, że nagroda jest wynikiem niezależnego audytu, stanowiącego potwierdzenie słuszności dążenia do oferowania najwyższej jakości usług spełniających rosnące wymagania naszych klientów. Od wielu lat rozwijamy się wraz z rynkiem i cieszę się, że czasami możemy go wyprzedzić. Dziękuję naszym klientom i zespołowi  bo to w dużej mierze ich zasługa i nagroda – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Nagrodzona Gazelą Biznesu Communication Unlimited znalazła się w rankingu już po raz trzeci. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania zintegrowanego marketingu od opracowania strategii marki, PR, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Od wielu lat z sukcesem buduje siłę marek swoich klientów, do których należą, m.in.: Super-Pharm, Blue City, Suzuki Motor Poland, Orkla Care oraz Złota 44.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764