logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Przedwyborcza” w milionowym nakładzie

  PR 06.07.2020, przeczytano 917 razy
ilustracjastrzałka

Milion egzemplarzy bezpłatnej „Gazety Przedwyborczej” trafi do rąk mieszkańców ponad 150 polskich miejscowości. Wydanie, przygotowane przez redakcję „Gazety Wyborczej” w związku z drugą turą wyborów prezydenckich 12 lipca br., w całości poświęcone jest prezydentowi Andrzejowi Dudzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-przedwyborcza_-w-milionowym-nakladzie,387671,artykul.html

- Urzędujący prezydent odmawia wywiadów niezależnym mediom, boi się pytań, których wcześniej nie pozna i nie napisali ich propagandyści z TVP Info. Tchórzy przed uczciwą debatą ze swoim przeciwnikiem. W tej sytuacji wydanie gazety, która mówi o nim prawdę, jest właściwie smutną, dziennikarską i obywatelską koniecznością - tłumaczy zastępca Wydawcy „Gazety Wyborczej” Wojciech Bartkowiak.

Gazeta Przedwyborcza” to 8-stronicowy raport podsumowujący 5 lat prezydentury Andrzeja Dudy, który rozlicza jego obietnice oraz pokazuje styl, w jaki sprawował urząd. „Przedwyborcza” punktuje wielokrotne łamanie Konstytucji, uległość wobec rządzącej partii, niezrealizowane obietnice dotyczące frankowiczów i służby zdrowia, a także zachowania w mediach społecznościowych nielicujące z powagą urzędu prezydenta.

- Możliwe, że o wielu skandalach i niespełnionych obietnicach Andrzeja Dudy nie wiecie. Rządowa propaganda wylewająca się z radia i telewizji przedstawia Polskę jako świetnie zarządzane gospodarstwo, a prezydenta – jako troskliwego ojca narodu. Prawda jest inna. Dlatego wydaliśmy „Przedwyborczą”. Poznaj fakty, pomyśl i zagłosuj! – pisze na wstępie Piotr Głuchowski, redaktor prowadzący.

Milion bezpłatnych egzemplarzy „Gazety Przedwyborczej" będzie dystrybuowane od 5 lipca do 10 lipca br. Otrzymają je  mieszkańcy ponad 150 polskich miejscowości m.in. na dworcach, w centrach miast i okolicach galerii handlowych. Wydanie, w formie PDF, jest również ogólnodostępne w serwisie Wyborcza.pl – link.

- Miasta i gminy, gdzie trafi nasze bezpłatne wydanie specjalne, dobraliśmy bardzo starannie, analizując dane demograficzne i wyniki I tury. Najbardziej cieszy nas to, że w dystrybucji pomogą nam setki wolontariuszy, którzy od dawna zgłaszali się do „Wyborczej”. Bardzo im za to dziękujemy - mówi Bartkowiak.

Makietę wydania przygotował zespół graficzny „Gazety Wyborczej”, a jej dział marketingu zajął się promocją gazety w mediach społecznościach i w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764