logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio Tok FM w rankingu Top Marka 2018

  PR 07.11.2018, przeczytano 452 razy

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio TOK FM znalazły się wśród marek o najszerszym dotarciu i najlepszym wizerunku według rankingu Top Marka 2018, największego badania marek w polskich mediach. Jedenasta edycja zestawienia objęła aż 500 marek z 50 branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_%2C-gazeta.pl-i-radio-tok-fm-w-rankingu-top-marka-2018,380051,artykul.html

„Gazeta Wyborcza”, jako jedna z trzech marek prasowych i aż sześciu medialnych, znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu Top Marka 2018. Z ponad 698 tys. publikacji dziennik zajął pierwsze miejsce wśród marek prasowych, wyprzedzając m.in. „Przegląd Sportowy”, „Super Express” i „Rzeczpospolitą”.

Gazeta.pl z ponad 1 mln publikacji znalazła się na trzecim miejscu zestawienia najbardziej medialnych portali internetowych – na podium portal Agory wyprzedziły Wirtualnapolska.pl i Onet.pl. W ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek Gazeta.pl zajęła 126. miejsce.

Radio TOK FM znalazło się na dziewiątym miejscu wśród najbardziej medialnych marek radiowych, a w całym rankingu Top Marka 2018 zajęło 355. pozycję.

Wyniki badania Top Marka 2018, przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, zaprezentowano w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu „Press”. Przeanalizowano w nim materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji. Liderem rankingu Top Marka 2018 została PGE, drugie miejsce zajął TVN, a trzecie – Polsat.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764