logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” wspierają Ogólnopolski Strajk Kobiet

  PR 30.10.2020, przeczytano 556 razy

„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-i-_wysokie-obcasy_-wspieraja-ogolnopolski-strajk-kobiet,389000,artykul.html

Dla zespołu „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” trwający ogólnopolski strajk kobiet jest tematem priorytetowym. Codziennie na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl publikowane są artykuły, wywiady i relacje wideo dotyczące konsekwencji zaostrzenia prawa aborcyjnego, zakazującego usunięcia ciąży z powodu ciężkiego czy nieodwracalnego upośledzenia płodu. W ramach wsparcia redakcje zainicjowały akcję „Wesprzyj #Wypierdalać”, której celem jest pomoc finansowa dla Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.

- „Gazeta Wyborcza” od samego początku stała po stronie praw człowieka. Przez ostatnie lata wspieraliśmy rodziny niepełnosprawnych, nauczycieli, sędziów, wszystkich prześladowanych przez opresyjną władzę PiS. Dziś również bez wahania stajemy po stronie praw człowieka i relacjonujemy bezprecedensowe wydarzenia w całym kraju, a czytelnicy mogą okazać swoje wsparcie protestującym kupując specjalną prenumeratę z wiadomym hasłem na W. Przez pierwsze godziny od uruchomienia oferty odpowiedziało na nią już kilka tysięcy osób, ich wpłaty przekażemy Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”

Inicjatywa „Gazety Wyborczej” wspierająca Ogólnopolski Strajk Kobiet trwa od 28 października br. Internauci mogą zamówić specjalną prenumeratę cyfrową dziennika w ramach oferty autoodnawialnej lub w formie cegiełki na miesiąc, kwartał lub rok. W ramach subskrypcji nowi czytelnicy otrzymają dostęp do treści Wyborcza.pl, w tym pełny dostęp do serwisu Wysokieobcasy.pl. Natomiast stali czytelnicy mogą włączyć się do akcji płacąc za kolejną prenumeratę bądź przekazać informację i link Wyborcza.pl/strajk znajomym. Prenumeratę solidarnościową można zamawiać na stronie: wyborcza.pl/strajk.

Cały przychód ze sprzedaży subskrypcji zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich protestach.

Prócz tego, 29 października br. redakcja „Gazety Wyborczej” dołączyła do papierowego wydania dziennika plakat Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Grafiki do pobrania i wydrukowania, które można zabrać ze sobą na protesty, wywiesić w oknach lub udostępnić w mediach społecznościowych przygotowała również redakcja „Wysokich Obcasów”. Można je znaleźć można w serwisie Wysokieobcasy.pl tutaj.  

Ponadto redakcja serwisu Wyborcza.pl cały czas prowadzi relacje na żywo ze strajków. Reporterzy i dziennikarze „Gazety Wyborczej" zbierają w niej najnowsze informacje z Warszawy oraz innych miast Polski w których odbywają się protesty.

Wsparcie strajku kobiet to kolejny przykład działań, które „Gazeta Wyborcza” podejmuje bądź wspiera na rzecz wolności i ochrony praw człowieka. Przykładami takich działań są m.in. przekazanie 200 tys. zł przychodów ze sprzedaży cyfrowej subskrypcji Wyborcza.pl na wsparcie komitetu społecznego „Wspieram nauczycieli” w październiku 2019 r. Prócz tego w sierpniu br. redakcja wspierała społeczność LGBT w trakcie trwania protestów czy solidaryzowała się z Białorusią w trakcie strajków odbywających się po budzących kontrowersje wyborach prezydenckich. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764