logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza" rozpoczyna cykl „Rozmowy na następne 30-lecie”

  PR 31.05.2019, przeczytano 211 razy

Rozmowa z aktorką Joanną Szczepkowską, którą będzie można przeczytać już jutro – 1 czerwca br. w „Gazecie Wyborczej”, otworzy cykl wywiadów z niezwykłymi postaciami polskiej kultury. „Rozmowy na następne 30-lecie” ukazywać się będą w każdą sobotę w „Magazynie Świątecznym” przez najbliższych 30 wydań dziennika. Ostatni odcinek cyklu opublikowany zostanie tuż przed świętami Bożego Narodzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-rozpoczyna-cykl-_rozmowy-na-nastepne-30-lecie_,382706,artykul.html

- W „Rozmowach na następne 30-lecie" będziemy spotykać się z tymi twórcami kultury, którzy są symbolami minionych trzech dekad, a także z tymi, którzy będą mieć na nas wpływ w następnych 30 latach. Przy okazji obchodów wyborów z 4 czerwca 1989 roku chcemy się wspólnie z nimi zastanowić, co nam – w domach, pracy i kraju – przez te 30 lat się udało, a co nie, kim byliśmy wtedy, kim jesteśmy dziś i kim będziemy za 30 lat – mówi Jędrzej Słodkowski, redaktor działu kultury „Gazety Wyborczej”.

Wybór aktorki i reżyserki Joanny Szczepkowskiej na inaugurację cyklu jest związany z jej gestem z 1989 roku – w „Dzienniku Telewizyjnym" artystka powiedziała wówczas: „Proszę Państwa, 4 czerwca 1989 roku skończył się w Polsce komunizm". - Nerwy przy ogłaszaniu końca komunizmu? Trudno to nazwać strachem. Raczej takie skupienie, przyczajenie... Pomysł nosiłam w sobie już kilka dni i trzeba było go donieść do studia, udając, że przyszłam na banalny, krótki wywiad – mówi Szczepkowska w rozmowie z Dorotą Wodecką. Aktorka opowiada też m.in. o prowadzeniu własnymi siłami autorskiego kameralnego teatru i o tym, dlaczego nie zakłada własnej partii.

W kolejnym odcinku „Rozmów na następne 30-lecie”, który ukaże się w weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” w sobotę – 8 czerwca br., dziennikarz Jarosław Szubrycht porozmawia z pisarzem Andrzejem Stasiukiem, podróżując z nim po Beskidzie Niskim.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764