logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” rozpoczyna projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”

  PR 26.06.2020, przeczytano 721 razy

Jak zatrzymać pogłębiający się kryzys środowiskowy? Czy ludzkość ma jeszcze czas, by uratować Ziemię przed całkowitą katastrofą ekologiczną? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania dotyczące groźby załamania klimatu i wpływu człowieka na środowisko, „Gazeta Wyborcza” rozpoczyna projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w ramach którego co tydzień na łamach gazety oraz w serwisie Wyborcza.pl będą ukazywać się artykuły dotyczące poszczególnych problemów środowiskowych. 26 czerwca br. rozpoczyna się pierwsza odsłona cyklu, w której głównym tematem będzie woda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-rozpoczyna-projekt-_jednaplaneta.jednozycie_,387557,artykul.html

Rozchwiana pogoda, wielkie susze na przemian z wielkimi powodziami, słupek termometru, który rok po roku wspina się coraz wyżej. Kryzys klimatyczny wpływa na naszą codzienność i styl życia. Czy mamy jeszcze czas na zmianę tej z roku na rok pogarszającej się sytuacji, która prowadzi nas do nieodwracalnej klimatycznej katastrofy? To pytanie stawia sobie „Gazeta Wyborcza" rozpoczynając projekt „JednaPlaneta.JednoŻycie”, w którym dziennikarze opowiadają o załamaniu klimatu oraz szukają rozwiązań, które pojedynczy człowiek, duża organizacja czy samorząd mogą wdrożyć, aby sprostać środowiskowym wyzwaniom, z którymi przychodzi nam się mierzyć, zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej.

Od 26 czerwca 2020 r., co tydzień przez trzy miesiące na łamach „Gazety Wyborczej” będą ukazywać się teksty dotyczące konkretnego problemu klimatycznego. Przez najbliższy kwartał tematem przewodnim cyklu będzie woda. Dziennikarze wraz z ekspertami spróbują udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zagrażającej nam suszy czy globalnej wojny o wodę opierając się na badaniach i rzetelnych raportach naukowych. Zaprezentują również przykłady jak zatrzymać wodę, żeby nie utracić jej bezpowrotnie, a także jak ją skutecznie oszczędzać.

Teksty będzie można czytać na łamach dziennika oraz na stronie akcji w serwisie Wyborcza.pl.

„Gazeta Wyborcza” od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. poprzez informacje rozsyłane w cotygodniowym Newsletterze ekologicznym, do którego może zapisać się każdy subskrybent Wyborcza.pl na stronie: wyborcza/newslettery.

Projekt JednaPlaneta.JednoŻycie wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerami wspierającymi projekt jest firma Wavin i Kompania Piwowarska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764