logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” w europejskim Top 10 tytułów oferujących subskrypcje cyfrowe

  PR 02.10.2020, przeczytano 1560 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2020”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” z 240 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 10. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych. W rankingu światowym „Wyborcza” zajmuje 21. lokatę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-w-europejskim-top-10-tytulow-oferujacych-subskrypcje-cyfrowe,388627,artykul.html

W zestawieniu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań „Gazeta Wyborcza” jest jedynym tytułem z Polski, który znalazł się w raporcie FIPP (Fédération Internationale de la Presse Périodique). W aktualnym rankingu, obejmującym 71 redakcji prasowych, ponad 240 tys. subskrybentów daje „Wyborczej” 10. miejsce wśród europejskich wydawców i 21. w ujęciu globalnym. „Gazeta Wyborcza” wyprzedza w zestawieniu m.in. takie amerykańskie tytuły, jak „Boston Globe” (205 tys. subskrybentów), „New Yorker” (167 tys.), „National Geographic” (123 tys.), a w Europie - „Corriere della Sera” (133 tys.), „Die Welt” (130 tys.) i „Le Figaro” (110 tys.).

- Cyfrowe subskrypcje to najważniejszy trend w transformacji mediów informacyjnych na świecie. Bardzo nas cieszy, że należymy tu do europejskiej czołówki, a w Polsce jesteśmy bezapelacyjnym liderem. Najwięcej satysfakcji daje nam jednak to, że aż tylu czytelników uznaje nasze teksty, podcasty i filmy wideo za niezbędną część swego życia. To oznacza powrót do korzeni dziennikarstwa, bo zobowiązuje nas do utrzymywania najwyższej jakości - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

„Gazeta Wyborcza” w lutym 2014 r. jako pierwszy polski tytuł wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści w internecie i ofertę płatnej prenumeraty cyfrowej. Obecnie każdy subskrybent może także czytać treści „Wyborczej” w postaci e-wydania, czyli w formie odzwierciedlającej prasowy układ treści.

Na koniec czerwca 2020 r. dziennik miał 243,3 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764