logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks"

  PR 22.03.2019, przeczytano 360 razy

W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-w-miedzynarodowym-projekcie-_europe-talks_,381766,artykul.html

W ramach akcji „Europe Talks” – od poniedziałku, 18 marca br. do 10 kwietnia br. – w serwisie Wyborcza.pl pod konkretnymi artykułami dostępna będzie ramka z jednym z siedmiu politycznie kontrowersyjnych pytań, które są obecnie przedmiotem debaty w wielu krajach Unii Europejskiej, np. czy wszystkie kraje w Europie powinny ponownie wprowadzić ścisłe kontrole na granicach krajowych lub czy bogate kraje europejskie powinny wspierać mniej zamożne państwa.

Internautę, który udzieli odpowiedzi (tak / nie) na wszystkie siedem pytań oraz zarejestruje się na platformie, system spróbuje połączyć z innymi Europejczykiem z sąsiedniego kraju – kimś, kto odpowiedział na pytania w odmienny sposób. W połowie kwietnia br. wybrani partnerzy do debaty zostaną sobie przedstawieni i nawiążą ze sobą kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej

11 maja br. nastąpi finał akcji, podczas którego uczestnicy będą mogli spotkać się z partnerem osobiście lub zorganizować wideokonferencję. Niektóre osoby zostaną zaproszone przez „Gazetę Wyborczą” do Brukseli, gdzie wspólnie z innymi partnerami zorganizują festiwal „European Talks”.

Pomysłodawcami oraz organizatorami projektu „Europe Talks” są reprezentanci 16 redakcji medialnych z całej Europy. W tym gronie znalazły się: „Gazeta Wyborcza” z Polski, ZEIT ONLINE z Niemiec, arte.tv z Francji i Niemiec, „Capital” z Bułgarii, Delfi.it z Estonii i Łotwy, „De Standaard” i „Knaack” z Belgii, „Der Standard” z Austrii, „EfSyn” z Grecji, „Financial Times” z Wielkiej Brytanii, „Helsingin Sanomat” z Finlandii, HuffPost.com, „La Repubblica” i SkyTG24 z Włoch, „Morgenbladet” z Norwegii i „Politiken” z Danii.

Wszystkie redakcje zaangażowane w projekt będą zadawać swoim czytelnikom i użytkownikom te same siedem pytań, przybliżając ich do znalezienia swojego politycznego przeciwieństwa w innym kraju oraz umożliwiając konstruktywną debatę o różnicach w Europie i odkrycie tego, co ich łączy.

Dzięki „Europe Talks” po raz pierwszy osoby o różnych poglądach z różnych krajów Unii Europejskiej będą tym samym czasie debatować ponad granicami państwowymi. Nieznajomi np. z Belgii, Francji, Włoch i Polski będą mogli spotkać się ze swoimi europejskimi sąsiadami, poznać ich bliżej i spróbować zrozumieć ich światopogląd.

Więcej informacji o projekcie w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764