logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks"

  PR 22.03.2019, przeczytano 157 razy

W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-w-miedzynarodowym-projekcie-_europe-talks_,381766,artykul.html

W ramach akcji „Europe Talks” – od poniedziałku, 18 marca br. do 10 kwietnia br. – w serwisie Wyborcza.pl pod konkretnymi artykułami dostępna będzie ramka z jednym z siedmiu politycznie kontrowersyjnych pytań, które są obecnie przedmiotem debaty w wielu krajach Unii Europejskiej, np. czy wszystkie kraje w Europie powinny ponownie wprowadzić ścisłe kontrole na granicach krajowych lub czy bogate kraje europejskie powinny wspierać mniej zamożne państwa.

Internautę, który udzieli odpowiedzi (tak / nie) na wszystkie siedem pytań oraz zarejestruje się na platformie, system spróbuje połączyć z innymi Europejczykiem z sąsiedniego kraju – kimś, kto odpowiedział na pytania w odmienny sposób. W połowie kwietnia br. wybrani partnerzy do debaty zostaną sobie przedstawieni i nawiążą ze sobą kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej

11 maja br. nastąpi finał akcji, podczas którego uczestnicy będą mogli spotkać się z partnerem osobiście lub zorganizować wideokonferencję. Niektóre osoby zostaną zaproszone przez „Gazetę Wyborczą” do Brukseli, gdzie wspólnie z innymi partnerami zorganizują festiwal „European Talks”.

Pomysłodawcami oraz organizatorami projektu „Europe Talks” są reprezentanci 16 redakcji medialnych z całej Europy. W tym gronie znalazły się: „Gazeta Wyborcza” z Polski, ZEIT ONLINE z Niemiec, arte.tv z Francji i Niemiec, „Capital” z Bułgarii, Delfi.it z Estonii i Łotwy, „De Standaard” i „Knaack” z Belgii, „Der Standard” z Austrii, „EfSyn” z Grecji, „Financial Times” z Wielkiej Brytanii, „Helsingin Sanomat” z Finlandii, HuffPost.com, „La Repubblica” i SkyTG24 z Włoch, „Morgenbladet” z Norwegii i „Politiken” z Danii.

Wszystkie redakcje zaangażowane w projekt będą zadawać swoim czytelnikom i użytkownikom te same siedem pytań, przybliżając ich do znalezienia swojego politycznego przeciwieństwa w innym kraju oraz umożliwiając konstruktywną debatę o różnicach w Europie i odkrycie tego, co ich łączy.

Dzięki „Europe Talks” po raz pierwszy osoby o różnych poglądach z różnych krajów Unii Europejskiej będą tym samym czasie debatować ponad granicami państwowymi. Nieznajomi np. z Belgii, Francji, Włoch i Polski będą mogli spotkać się ze swoimi europejskimi sąsiadami, poznać ich bliżej i spróbować zrozumieć ich światopogląd.

Więcej informacji o projekcie w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: wiarygodność, personalizacja oraz innowacje – to przyszłość mediów
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
Świąteczny numer „Książek. Magazynu do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764