logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” w międzynarodowym projekcie „Europe Talks"

  PR 22.03.2019, przeczytano 129 razy

W poniedziałek 18 marca br. „Gazeta Wyborcza” uruchomiła platformę „Europe Talks” łączącą ludzi o różnych poglądach politycznych z całej Europy. To wspólny projekt polskiego dziennika oraz 15 innych europejskich redakcji medialnych, który ma umożliwić debatę wielu środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-w-miedzynarodowym-projekcie-_europe-talks_,381766,artykul.html

W ramach akcji „Europe Talks” – od poniedziałku, 18 marca br. do 10 kwietnia br. – w serwisie Wyborcza.pl pod konkretnymi artykułami dostępna będzie ramka z jednym z siedmiu politycznie kontrowersyjnych pytań, które są obecnie przedmiotem debaty w wielu krajach Unii Europejskiej, np. czy wszystkie kraje w Europie powinny ponownie wprowadzić ścisłe kontrole na granicach krajowych lub czy bogate kraje europejskie powinny wspierać mniej zamożne państwa.

Internautę, który udzieli odpowiedzi (tak / nie) na wszystkie siedem pytań oraz zarejestruje się na platformie, system spróbuje połączyć z innymi Europejczykiem z sąsiedniego kraju – kimś, kto odpowiedział na pytania w odmienny sposób. W połowie kwietnia br. wybrani partnerzy do debaty zostaną sobie przedstawieni i nawiążą ze sobą kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej

11 maja br. nastąpi finał akcji, podczas którego uczestnicy będą mogli spotkać się z partnerem osobiście lub zorganizować wideokonferencję. Niektóre osoby zostaną zaproszone przez „Gazetę Wyborczą” do Brukseli, gdzie wspólnie z innymi partnerami zorganizują festiwal „European Talks”.

Pomysłodawcami oraz organizatorami projektu „Europe Talks” są reprezentanci 16 redakcji medialnych z całej Europy. W tym gronie znalazły się: „Gazeta Wyborcza” z Polski, ZEIT ONLINE z Niemiec, arte.tv z Francji i Niemiec, „Capital” z Bułgarii, Delfi.it z Estonii i Łotwy, „De Standaard” i „Knaack” z Belgii, „Der Standard” z Austrii, „EfSyn” z Grecji, „Financial Times” z Wielkiej Brytanii, „Helsingin Sanomat” z Finlandii, HuffPost.com, „La Repubblica” i SkyTG24 z Włoch, „Morgenbladet” z Norwegii i „Politiken” z Danii.

Wszystkie redakcje zaangażowane w projekt będą zadawać swoim czytelnikom i użytkownikom te same siedem pytań, przybliżając ich do znalezienia swojego politycznego przeciwieństwa w innym kraju oraz umożliwiając konstruktywną debatę o różnicach w Europie i odkrycie tego, co ich łączy.

Dzięki „Europe Talks” po raz pierwszy osoby o różnych poglądach z różnych krajów Unii Europejskiej będą tym samym czasie debatować ponad granicami państwowymi. Nieznajomi np. z Belgii, Francji, Włoch i Polski będą mogli spotkać się ze swoimi europejskimi sąsiadami, poznać ich bliżej i spróbować zrozumieć ich światopogląd.

Więcej informacji o projekcie w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.
Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz...
25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
HGA Media zmienia się w Grupę Iberion
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.
Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764