logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” wraca do Wałbrzycha

  PR 07.04.2021, przeczytano 487 razy

W środę, 7 kwietnia 2021 r. o godz. 7:00 ruszy nowył serwis lokalny „Gazety Wyborczej” poświęcony Wałbrzychowi i okolicom. Pod adresem Walbrzych.wyborcza.pl publikowane będą najświeższe informacje o mieście i jego mieszkańcach - m.in. o bieżących wydarzeniach i problemach, klimacie, nieruchomościach oraz ofercie kulturalnej. Publikacje stworzy dwuosobowy zespół redakcyjny, działający w Wałbrzychu - Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek. Start serwisu Walbrzych.wyborcza.pl wesprze promocja na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika, a także wyjątkowa akcja dla wałbrzyszan - 7 kwietnia znajdą oni w swoich skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie „Gazety Wyborczej Wałbrzych”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-wraca-do-walbrzycha,390928,artykul.html

„Gazeta Wyborcza” po 20 latach powraca Wałbrzycha – tym razem z serwisem Walbrzych.wyborcza.pl, który będzie 28 serwisem lokalnym dziennika. Od 7 kwietnia br. internauci znajdą w nim sprawdzone i ciekawe informacje poświęcone Wałbrzychowi i okolicom.

- Napiszemy o tym, gdzie jest praca i gdzie można zarobić więcej. Zajmiemy się wałbrzyskimi szkołami i pasjonującą historią miasta. Regularnie będziemy przedstawiać informacje ze świetnych wałbrzyskich teatrów. Ważny jest dla nas klimat: Wałbrzych zasłynął jako inicjator świetnej akcji Miasto bez plastiku, chcemy, by coraz szybciej postępowała walka o czyste powietrze - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego “Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. - Zajmiemy się także rynkiem nieruchomości - przyspieszany pandemią rozwój pracy zdalnej sprawia, że mniejsze miasta okazują się być dobrymi miejscami nie tylko do życia, ale też do pracy. Oczywiście, będziemy pisać też o polityce, ekonomii, a także o wałbrzyskich ikonach - miejscach, które przyciągają turystów, jak zamek Książ.

Wałbrzyską redakcję Wyborcza.pl tworzą Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek - reporterki, które świetnie znają miasto, czują jego puls i rytm. Mieszkańcy Wałbrzycha mogą się z nimi skontaktować, wysyłając e-maile na adres: walbrzych[at]wyborcza.pl.

Redakcja będzie miała także swoją stronę na Facebooku, powstała też grupa do dyskusji z nią: “Rzucić wszystko i zamieszkać w Wałbrzychu”.

Wałbrzyski zespół znajdzie się w strukturach redakcji we Wrocławiu, kierowanej przez Leszka Frelicha.  

- Nieprzypadkowo wybraliśmy to miasto – w ostatnich latach transformuje się „Gazeta Wyborcza”, transformuje się także Wałbrzych. Miasto, które kiedyś stało na węglu, dziś rozwija się dzięki nowoczesnemu przemysłowi. Jest dumne z przeszłości, ale patrzy mocno w przyszłość - mówi Jerzy Wójcik, wydawca “Wyborczej”. - Nowy serwis wzbogaci treści lokalne "Wyborczej”, zachęci do skorzystania z oferty pakietów subskrypcyjnych, a Wałbrzych nie jest ostatnim słowem redakcji w tym względzie.

Inauguracji serwisu Walbrzych.wyborcza.pl towarzyszy rozbudowana akcja promocyjna.  

Od 7 do 13 kwietnia potrwa tygodniowy cykl publikacji we wszystkich sekcjach i magazynach dziennika, począwszy od działu krajowego, przez gospodarkę i kulturę, po „Wysokie Obcasy”, „Wolną Sobotę”, „Duży Format” i „Ale Historię”, pozwalający poznać miasto i jego mieszkańców. Na ich łamach pojawią się artykuły związane z Wałbrzychem, poświęcone nie tylko historii miasta i górnictwu, ale też m.in. zamkowi Książ i mieszkającej tam od urodzenia Doris Stempowskiej oraz potencjałowi turystycznemu Wałbrzycha i okolic.

Oprócz tego w środę, 7 kwietnia 2021 r. większość wałbrzyszan znajdzie w skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie „Gazety Wyborczej Wałbrzych”, w którym redakcja opowie o wejściu do miasta i przedstawi swój skład. Dodatek będzie także dołączony do „Gazety Wyborczej Wrocław”.

Kampania serwisu Walbrzych.wyborcza.pl obejmie reklamy w radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocję na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Otwarcie redakcji w Wałbrzychu będzie także okazją do otwarcia się na perspektywę Polski widzianej z perspektywy byłych miast wojewódzkich. W czwartek, 8 kwietnia br. w debacie online „Polskie stutysięczniki. Zapomniana II liga czy małe, zwinne, wygodne do życia?” wezmą udział Roman Szełemej, prezydent Wałbrzycha, Krystyna Danilecka-Wojewódzka, prezydent Słupska, Piotr Jedliński, prezydent Koszalina i Jarosław Klimaszewski, prezydent Bielska-Białej.

Moderowana przez Mikołaja Chrzana rozmowa dotyczyć będzie problemów i szans stojących przed 100-tysięcznymi miastami, byłymi stolicami województw we współczesnej Polsce. Spotkanie będzie transmitowane na Wyborcza.pl i na profilu dziennika (ogólnopolskiego wydania i wydań lokalnych) na Facebooku. Start o godz. 18.00.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764