logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” wraca do Wałbrzycha

  PR 07.04.2021, przeczytano 92 razy

W środę, 7 kwietnia 2021 r. o godz. 7:00 ruszy nowył serwis lokalny „Gazety Wyborczej” poświęcony Wałbrzychowi i okolicom. Pod adresem Walbrzych.wyborcza.pl publikowane będą najświeższe informacje o mieście i jego mieszkańcach - m.in. o bieżących wydarzeniach i problemach, klimacie, nieruchomościach oraz ofercie kulturalnej. Publikacje stworzy dwuosobowy zespół redakcyjny, działający w Wałbrzychu - Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek. Start serwisu Walbrzych.wyborcza.pl wesprze promocja na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika, a także wyjątkowa akcja dla wałbrzyszan - 7 kwietnia znajdą oni w swoich skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie „Gazety Wyborczej Wałbrzych”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-wraca-do-walbrzycha,390928,artykul.html

„Gazeta Wyborcza” po 20 latach powraca Wałbrzycha – tym razem z serwisem Walbrzych.wyborcza.pl, który będzie 28 serwisem lokalnym dziennika. Od 7 kwietnia br. internauci znajdą w nim sprawdzone i ciekawe informacje poświęcone Wałbrzychowi i okolicom.

- Napiszemy o tym, gdzie jest praca i gdzie można zarobić więcej. Zajmiemy się wałbrzyskimi szkołami i pasjonującą historią miasta. Regularnie będziemy przedstawiać informacje ze świetnych wałbrzyskich teatrów. Ważny jest dla nas klimat: Wałbrzych zasłynął jako inicjator świetnej akcji Miasto bez plastiku, chcemy, by coraz szybciej postępowała walka o czyste powietrze - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego “Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. - Zajmiemy się także rynkiem nieruchomości - przyspieszany pandemią rozwój pracy zdalnej sprawia, że mniejsze miasta okazują się być dobrymi miejscami nie tylko do życia, ale też do pracy. Oczywiście, będziemy pisać też o polityce, ekonomii, a także o wałbrzyskich ikonach - miejscach, które przyciągają turystów, jak zamek Książ.

Wałbrzyską redakcję Wyborcza.pl tworzą Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek - reporterki, które świetnie znają miasto, czują jego puls i rytm. Mieszkańcy Wałbrzycha mogą się z nimi skontaktować, wysyłając e-maile na adres: walbrzych[at]wyborcza.pl.

Redakcja będzie miała także swoją stronę na Facebooku, powstała też grupa do dyskusji z nią: “Rzucić wszystko i zamieszkać w Wałbrzychu”.

Wałbrzyski zespół znajdzie się w strukturach redakcji we Wrocławiu, kierowanej przez Leszka Frelicha.  

- Nieprzypadkowo wybraliśmy to miasto – w ostatnich latach transformuje się „Gazeta Wyborcza”, transformuje się także Wałbrzych. Miasto, które kiedyś stało na węglu, dziś rozwija się dzięki nowoczesnemu przemysłowi. Jest dumne z przeszłości, ale patrzy mocno w przyszłość - mówi Jerzy Wójcik, wydawca “Wyborczej”. - Nowy serwis wzbogaci treści lokalne "Wyborczej”, zachęci do skorzystania z oferty pakietów subskrypcyjnych, a Wałbrzych nie jest ostatnim słowem redakcji w tym względzie.

Inauguracji serwisu Walbrzych.wyborcza.pl towarzyszy rozbudowana akcja promocyjna.  

Od 7 do 13 kwietnia potrwa tygodniowy cykl publikacji we wszystkich sekcjach i magazynach dziennika, począwszy od działu krajowego, przez gospodarkę i kulturę, po „Wysokie Obcasy”, „Wolną Sobotę”, „Duży Format” i „Ale Historię”, pozwalający poznać miasto i jego mieszkańców. Na ich łamach pojawią się artykuły związane z Wałbrzychem, poświęcone nie tylko historii miasta i górnictwu, ale też m.in. zamkowi Książ i mieszkającej tam od urodzenia Doris Stempowskiej oraz potencjałowi turystycznemu Wałbrzycha i okolic.

Oprócz tego w środę, 7 kwietnia 2021 r. większość wałbrzyszan znajdzie w skrzynkach pocztowych specjalne papierowe wydanie „Gazety Wyborczej Wałbrzych”, w którym redakcja opowie o wejściu do miasta i przedstawi swój skład. Dodatek będzie także dołączony do „Gazety Wyborczej Wrocław”.

Kampania serwisu Walbrzych.wyborcza.pl obejmie reklamy w radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocję na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Otwarcie redakcji w Wałbrzychu będzie także okazją do otwarcia się na perspektywę Polski widzianej z perspektywy byłych miast wojewódzkich. W czwartek, 8 kwietnia br. w debacie online „Polskie stutysięczniki. Zapomniana II liga czy małe, zwinne, wygodne do życia?” wezmą udział Roman Szełemej, prezydent Wałbrzycha, Krystyna Danilecka-Wojewódzka, prezydent Słupska, Piotr Jedliński, prezydent Koszalina i Jarosław Klimaszewski, prezydent Bielska-Białej.

Moderowana przez Mikołaja Chrzana rozmowa dotyczyć będzie problemów i szans stojących przed 100-tysięcznymi miastami, byłymi stolicami województw we współczesnej Polsce. Spotkanie będzie transmitowane na Wyborcza.pl i na profilu dziennika (ogólnopolskiego wydania i wydań lokalnych) na Facebooku. Start o godz. 18.00.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764