logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” wspiera 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

  PR 21.01.2022, przeczytano 487 razy

„Gazeta Wyborcza” kolejny raz włącza się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zespół dziennika wraz z Wydawnictwem Agora i załogą drukarni Agory w Warszawie przygotował wyjątkowe aukcje internetowe - dochód z nich w całości zasili cel akcji, czyli wsparcie okulistyki dziecięcej. Oprócz tego w sieci dostępna jest eSkarbonka „Wyborczej”, do której można przekazywać swoje wpłaty aż do 30. Finału WOŚP - 31 stycznia 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-wspiera-30.-final-wielkiej-orkiestry-swiatecznej-pomocy,394473,artykul.html

„Gazeta Wyborcza” jak co roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, aktywnie włączając się w zbieranie funduszy na tegoroczny cel zbiórki.

Zespół dziennika przygotował wyjątkowe aukcje charytatywne, które są już dostępne na stronie Wyborcza.pl/wosp oraz za pośrednictwem aukcji Allegro dla WOŚP na aukcje.wosp.org.pl. Licytacje będą trwać do niedzieli, 30 stycznia br.

„Wyborcza” oferuje w nich m.in. prenumeratę Wyborcza.pl na 100 lat, a nawet jeden dzień dłużej! Dzięki wygranej będzie można korzystać z pakietu Klubowego z cyfrowej oferty dziennika na wszystkich nośnikach - tych, których używamy dzisiaj, telefonach i komputerach, oraz tych, których będą używały nasze wnuki i prawnuki.

We współpracy z Wydawnictwem Agora „Gazeta Wyborcza” wystawiła na aukcję również spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem oraz nocleg w Białowieży dla 4 osób. Zwycięzca licytacji otrzyma też zestaw książek autorstwa Adama Wajraka. Oprócz tego na aukcje.wosp.org.pl dostępna jest książka "Wybór" z dedykacją Donalda Tuska i Anne Applebaum.

Swoje licytacje uruchomiły również lokalne zespoły „Wyborczej” - w każdym z miast wydawania piątkowych tygodników można zostać bohaterem lub bohaterką z pierwszej strony. Aukcje dotyczące okładki jednego z 20 lokalnych dodatków do „Gazety Wyborczej" pozwolą zwycięzcy zaprezentować siebie, swoją pasję lub firmę.

Licytacje prowadzą redakcje w następujących miastach: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra. Linki do aukcji są dostępne na Wyborcza.pl/wosp.

Oprócz tego trwają inne licytacje lokalnych oddziałów dziennika - można w nich wygrać m.in. spacer z profesorem Marcinem Matczakiem po Wrocławiu, podczas którego przewodniczką będzie Beata Maciejewska, dziennikarka „Gazety Wyborczej”, autorka wrocławskich „Spacerowników", a także zwycięskie zdjęcie w konkursie Śląska Fotografia Prasowa 2020, którego autorem jest Dominik Gajda, fotoreporter katowickiej "Gazety Wyborczej".

Aukcje specjalne zaoferowała też drukarnia Agory w Warszawie, która zajmuje się m.in. drukiem „Gazety Wyborczej" i innych tytułów. W 5 licytacjach można zdobyć 2-osobowe zaproszenia do zwiedzania budynku stołecznej drukarni przy ul. Daniszewskiej 27. Wizyty zaplanowane są na sobotę, 29 stycznia na godzinę 12:00. Grupę oprowadzi drukarz z wieloletnim doświadczeniem, który będzie również odpowiadać na wszelkie pytania zwiedzających.

„Gazeta Wyborcza” uruchomiła też eSkarbonkę, z której całość wpłat zasili WOŚP.

Relacje z 30. Finału WOŚP pojawią się na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764