logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” z 'The New York Times' o wyborach w USA

  PR 09.10.2020, przeczytano 271 razy

Teksty z dziennika 'The New York Times', relacje Macieja Czarneckiego, korespondenta „Wyborczej” z kluczowych stanów, komentarze Anne Applebaum i Daniela Frieda - to tylko część materiałów, jakie będzie można przeczytać w „Gazecie Wyborczej” w ostatnim miesiącu przed pojedynkiem Biden-Trump. Już jutro - w sobotę, 10 października br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach magazynu „Wolna Sobota" znajdzie się mapa USA z olbrzymią porcją danych o nadchodzących wyborach. Redakcja opublikuje także wywiad z Mary Trump, siostrzenicą obecnego prezydenta Stanów Zjednoczonych, autorką głośnej książki „Zbyt wiele i nigdy dość”, zaś fragment wydania będzie można przeczytać na Wyborcza.pl dzięki kodowi dostępu drukowanemu w numerze „Wyborczej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-z--the-new-york-times--o-wyborach-w-usa,388711,artykul.html

3 listopada 2020 r. Amerykanie zdecydują, kto zostanie ich prezydentem i najważniejszym człowiekiem na planecie. Już po pierwszej debacie widać, że kampania będzie niezwykle brutalna, a waga tych wyborów jest wyjątkowa w najnowszej historii. Dlatego „Gazeta Wyborcza” też potraktuje je wyjątkowo.

Już 10 października br. w magazynie „Wolna Sobota” ukaże się mapa USA z podziałem na stany i z olbrzymią porcją danych na temat: systemu wyborczego (elektorzy) i sytuacji w swing-states (tzw. stany wahadłowe), a także aktualnych sondaży i historii głosowania. „Gazeta Wyborcza” opublikuje też wywiad z Mary Trump, siostrzenicą Donalda Trumpa, autorką książki o swoim wujku, w Polsce ukazującej się nakładem Wydawnictwa Agora. Fragment wydania będzie dostępny na Wyborcza.pl, m.in. dla czytelników wydania papierowego, którzy w „Wolnej Sobocie” znajdą kod dostępu do treści serwisu.

W poniedziałek, 12 października w serwisie Wyborcza.pl pojawi się na stałe „Raport z USA”. Dzięki porozumieniu z "The New York Timesem" „Gazeta Wyborcza” opublikuje w niej codziennie unikalne materiały związane z wyborami w USA przygotowane przez najważniejszą amerykańską redakcję. Korespondent „Wyborczej” Maciej Czarnecki odwiedzi w trakcie kampanii kluczowe z różnych względów stany: Minnesotę, Wisconsin, Pensylwanię i Ohio. Redakcja przedstawi też opinie i komentarze polskich oraz zagranicznych ekspertów, wśród nich laureatki Pulitzera Anne Applebaum i byłego ambasadora USA w Polsce Daniela Frieda.

- Nasi czytelnicy otrzymają przeglądy prasy międzynarodowej, relacje na żywo z debat, podcasty ze znawcami amerykańskiej sceny politycznej. Nie skupimy się jednak tylko na samej kampanii. Wybory to świetna okazja, żeby ponad 500 lat po Kolumbie nieco „odkryć Amerykę” na nowo: w kolejnych weekendowych magazynach spróbują to zrobić nasi reportażyści Maciej Jarkowiec, Katarzyna Wężyk i Magdalena Działoszyńska. Napiszemy też o tym, jaki obraz prezydentury pokazuje amerykańskie kino, jak reaguje na wybory dolar i jak wpływają na nie celebryci. Przede wszystkim jednak będziemy trzymać rękę na pulsie: cokolwiek ważnego będzie się działo za oceanem - znajdziecie to w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl - mówi Bartosz Wieliński, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" i szef działu zagranicznego dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764