logo
WIADOMOŚCI

„Gazeta Wyborcza” z nowym szefem redakcji lokalnych i zmianami w zespole sprzedaży

Mateusz Zawiślak  PR 29.06.2018, przeczytano 239 razy

Od 1 lipca br. nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan. Wprowadzone zostaną także zmiany w zespole sprzedaży dziennika i Wyborcza.pl – nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk. Dodatkowo powstanie kilkunastoosobowy zespół ogłoszeń komunikatowych, za który będzie odpowiadała Danuta Kubow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-z-nowym-szefem-redakcji-lokalnych-i-zmianami-w-zespole-sprzedazy,37067,artykul.html

– Zgodnie ze strategią „Gazety Wyborczej” i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Z funkcją szefa redakcji lokalnych rozstaje się Wojciech Bartkowiak, który dwa miesiące temu został zastępcą wydawcy „Gazety Wyborczej”. Nowym szefem redakcji lokalnych zostanie Mikołaj Chrzan, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w Gdańsku, który będzie łączył obie funkcje.

Zmieni się również struktura działu sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, kierowanego przez Joannę Kwas. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl obejmie Robert Staśkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej. Wraz z zespołem handlowców będzie odpowiadał za obszary employer brandingu (m.in. konferencje), e-learning oraz inne nowe projekty rozwijane przez zespół dziennika.

Dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk, który od 1 lipca br. będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją wydawcy regionu Katowice.

Od lipca br. w strukturach sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl powstanie także nowy zespół, który będzie odpowiadał za rynek ogłoszeń komunikatowych. Będzie nim zarządzała Danuta Kubow, która w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Trader.com (Polska).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
Dziś rozpoczął się proces nadawania certyfikatów SSL dla ponad 500 tys. domen klientów firmy. Jakby tego było mało, nazwa.pl masowo wprowadziła także protokół HTTP/2 wykorzystujący bezpieczne połączenia z użyciem komercyjnych certyfikatów SSL, diametralnie przyspieszając działanie serwisów WWW swoich klientów. Oba wdrożenia realizowane...
Nowa redaktor naczelna serwisu WP Kobieta
Do Wirtualnej Polski dołącza Sylwia Niemczyk. Jako redaktor naczelna pokieruje serwisem WP Kobieta oraz będzie odpowiedzialna za obszar Styl Życia. Doświadczenie zdobywała m.in. w Edipresse Polska.
Serwis vod.pl z nowym logo i w nowej odsłonie
Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis vod.pl, w drugie półrocze 2018 wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.
Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W minionym miesiącu portal Onet.pl odwiedziło 17,36 miliona internautów.
 
czwartek 19.07.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone