logo
WIADOMOŚCI

„Gazeta Wyborcza” z nowym szefem redakcji lokalnych i zmianami w zespole sprzedaży

Mateusz Zawiślak  PR 29.06.2018, przeczytano 358 razy

Od 1 lipca br. nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan. Wprowadzone zostaną także zmiany w zespole sprzedaży dziennika i Wyborcza.pl – nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk. Dodatkowo powstanie kilkunastoosobowy zespół ogłoszeń komunikatowych, za który będzie odpowiadała Danuta Kubow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-z-nowym-szefem-redakcji-lokalnych-i-zmianami-w-zespole-sprzedazy,37067,artykul.html

– Zgodnie ze strategią „Gazety Wyborczej” i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Z funkcją szefa redakcji lokalnych rozstaje się Wojciech Bartkowiak, który dwa miesiące temu został zastępcą wydawcy „Gazety Wyborczej”. Nowym szefem redakcji lokalnych zostanie Mikołaj Chrzan, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w Gdańsku, który będzie łączył obie funkcje.

Zmieni się również struktura działu sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, kierowanego przez Joannę Kwas. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl obejmie Robert Staśkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej. Wraz z zespołem handlowców będzie odpowiadał za obszary employer brandingu (m.in. konferencje), e-learning oraz inne nowe projekty rozwijane przez zespół dziennika.

Dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk, który od 1 lipca br. będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją wydawcy regionu Katowice.

Od lipca br. w strukturach sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl powstanie także nowy zespół, który będzie odpowiadał za rynek ogłoszeń komunikatowych. Będzie nim zarządzała Danuta Kubow, która w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Trader.com (Polska).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy najchętniej odwiedzane przez internautów strony serwisów premium z filmami na żądanie. Stawkę otwierają VOD.pl, CDA Premium oraz sekcja wideo portalu WP.
Zwieger sponsoruje kolejny sezon „Doradcy smaku”
Garnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą Robertowi Sowie podczas gotowania w najnowszym sezonie programu „Doradca smaku” w telewizji TVN. Sprzęt firmy pojawi się we wszystkich odcinkach serii, emitowanych w paśmie wieczornym tuż przed jednym z najpopularniejszych polskich seriali.
Wczoraj minęło dokładnie 115 dni od wejścia w życie RODO (ang. GDPR). Od tego czasu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło ponad 2 tys. skarg. Dla porównania, w całym 2017 roku było ich ok. 3 tys. Nawet obywatele krajów, które nie należą do Unii Europejskiej chętnie korzystają z możliwości, jakie daje nowe rozporządzenie. W Wielkiej Brytanii,...
Renault-Nissan-Mitsubishi i Google ogłosiły partnerstwo technologiczne, które ma na celu wykorzystanie systemu operacyjnego Android w pojazdach sprzedawanych przez największy na świecie sojusz motoryzacyjny. Inteligentne systemy informacyjno-rozrywkowe i przyjazne użytkownikom aplikacje trafią do wielu modeli pojazdów już od 2021 roku.
Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone