logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza zaprasza na 7. edycję Festiwalu Matematyki

  PR 03.12.2020, przeczytano 529 razy
ilustracjastrzałka

Jak w czasach pandemii uczyć matematyki? Jak wesprzeć dzieci i pomóc im w samodzielnych spotkaniach z królową nauk? „Gazeta Wyborcza” wraz z Fundacją mBanku postara się odpowiedzieć na te pytania podczas 7. edycji Festiwalu Matematyki, który w tym roku odbywa się od 1 do 14 grudnia w serwisie Wyborcza.pl–Wyborcza.pl/matematyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-zaprasza-na-7.-edycje-festiwalu-matematyki,389421,artykul.html

Pandemia zamknęła w domach nauczycieli, uczniów i rodziców. Jak w takiej sytuacji zmieniła się perspektywa uczenia się i nauczania? Czy nauka matematyki jest przez to trudniejsza czy łatwiejsza? Poszukiwanie odpowiedzi na te pytania są głównym celem 7. edycji Festiwalu Matematyki, który po raz pierwszy w swojej historii odbywa się całkowicie w formie wirtualnej. Dotychczasowe edycje odbywały się w ramach jednodniowej imprezy, na której dzieci oraz ich rodzice i nauczyciele mieli okazję brać udział w grach edukacyjnych, czy w zajęciach z programowania. W tym roku organizatorzy –„Gazeta Wyborcza” oraz Fundacja mBanku zaprosili ekspertów i nauczycieli, by m.in. podzielili się dobrymi praktykami i metodami na skuteczną naukę zdalną. Do udziału zaproszeni zostali również rodzice, na których koronawirus w większym stopniu niż dotychczas wymusił rolę osób wspierających i organizujących naukę swoich dzieci.

Rozmowy te w formie podcastów, poradników oraz debat będą publikowane od 1-14 grudnia br. w otwartym dostępie na stronie festiwalu – Wyborcza.pl/matematyka.

Wydarzenie organizowane jest przez „Gazetę Wyborczą” oraz Fundację mBanku w ramach kolejnej edycji akcji „Matematyka się liczy”. Jej twórcy chcą pokazać, jak ważną dziedziną nauki w naszym życiu jest matematyka, a także udowodnić, że sposób w jaki opowiada się o „królowej nauk” i jej naucza, to podstawa sukcesu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764