Startuje kampania marki Viscoplast, pokazująca, że nauka i zaawansowane technologie mogą być ukryte także w tak standardowych produktach jak plastry i opatrunki do codziennego użytku.
Viscoplast to polska marka z tradycjami, o wysokiej świadomości wśród konsumentów, szeroko znana z oferty produktów na drobne skaleczenia, otarcia, odciski. To także dostawca zaawansowanych rozwiązań takich jak wodoodporne, oddychające opatrunki Tegaderm, czy paski do zamykana ran 3M Steri-Strip, które pomagają w leczeniu trudniejszych schorzeń w warunkach domowych oraz umożliwiają kontynuowanie terapii rozpoczętej w szpitalu.
- Kompleksowa oferta marki jest dopasowana do odbiorców ze wszystkich grup wiekowych i sprawdza się w różnego rodzaju uszkodzeniach skóry. Elementem, który łączy wszystkie produkty Viscoplast, jest ukryta w nich zaawansowana technologia, powstała we współpracy ze środowiskami medycznymi. Gdy zakładamy na ranę plaster, czy opatrunek nie myślimy o tym co znajduje się w środku, ale chcemy by zaczął jak najszybciej działać. W ramach kampanii pokazujemy co sprawia, że plastry Viscoplast działają i sprawdzają się w wielu sytuacjach - mówi Beata Strzeszewska, odpowiedzialna za Strategię i komunikację marki Viscoplast.
W ramach kampanii „Gdy wymagasz więcej” powstał spot telewizyjny, którego bohaterem jest plaster marki Viscoplast. Odkrywane kolejne warstwy plastra pozwalają odbiorcy poznać, co stoi za zaawansowanymi produktami 3M.
Kampania „Gdy wymagasz więcej” jest realizowana od 9 maja do końca września 2016 roku. Obejmuje emisję spotu w TV, product placement, a także działania w Internecie (YouTube, VOD), współpracę z portalami tematycznymi, ekspozycję w punktach sprzedaży oraz działania edukacyjne.
Spot telewizyjny związany z kampanią „Gdy wymagasz więcej” został przygotowany przez agencję OpusB.
Źródło: 3M