logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gdy wymagasz więcej” - kampania Viscoplast

  PR 12.05.2016, przeczytano 1006 razy
ilustracjastrzałka

Startuje kampania marki Viscoplast, pokazująca, że nauka i zaawansowane technologie mogą być ukryte także w tak standardowych produktach jak plastry i opatrunki do codziennego użytku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gdy-wymagasz-wiecej_---kampania-viscoplast-,28516,artykul.html

Viscoplast to polska marka z tradycjami, o wysokiej świadomości wśród konsumentów, szeroko znana z oferty produktów na drobne skaleczenia, otarcia, odciski. To także dostawca zaawansowanych rozwiązań takich jak wodoodporne, oddychające opatrunki Tegaderm, czy paski do zamykana ran 3M Steri-Strip, które pomagają w leczeniu trudniejszych schorzeń w warunkach domowych oraz umożliwiają kontynuowanie terapii rozpoczętej w szpitalu.

- Kompleksowa oferta marki jest dopasowana do odbiorców ze wszystkich grup wiekowych i sprawdza się w różnego rodzaju uszkodzeniach skóry. Elementem, który łączy wszystkie produkty Viscoplast, jest ukryta w nich zaawansowana technologia, powstała we współpracy ze środowiskami medycznymi. Gdy zakładamy na ranę plaster, czy opatrunek nie myślimy o tym co znajduje się w środku, ale chcemy by zaczął jak najszybciej działać. W ramach kampanii pokazujemy co sprawia, że plastry Viscoplast działają i sprawdzają się w wielu sytuacjach - mówi Beata Strzeszewska, odpowiedzialna za Strategię i komunikację marki Viscoplast.

W ramach kampanii „Gdy wymagasz więcej” powstał spot telewizyjny, którego bohaterem jest plaster marki Viscoplast. Odkrywane kolejne warstwy plastra pozwalają odbiorcy poznać, co stoi za zaawansowanymi produktami 3M.

Kampania „Gdy wymagasz więcej” jest realizowana od 9 maja do końca września  2016 roku. Obejmuje emisję spotu w TV, product placement, a także działania w Internecie (YouTube, VOD), współpracę z portalami tematycznymi, ekspozycję w punktach sprzedaży oraz działania edukacyjne.

Spot telewizyjny związany z kampanią „Gdy wymagasz więcej” został przygotowany przez agencję OpusB.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764