logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” – kampania nowej oferty Inea

  PR 02.03.2017, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do najszybszego internetu w Polsce? INEA, startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gdyby-kazimierz-wielki-znal-internet%E2%80%A6_-%E2%80%93-kampania-nowej-oferty-inea,31651,artykul.html

INEA uruchamia wiosenną kampanię reklamową nowej oferty, w której stawia na pierwszym miejscu internet.

Jak dostęp do szybkiego internetu INEA zmieniłby bieg historii Polski? Na to pytanie operator odpowiada, wykorzystując wizerunek trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.

– Chcemy pokazać klientom, że oprócz najlepszej rozrywki i telewizji, dajemy im także najszybsze łącze w Polsce.  Szybki internet to przy postępującej cyfryzacji kluczowe narzędzie zarówno w pracy, jak i w domu, stąd też zajmuje strategiczne miejsce również w naszej nowej ofercie – mówi Natalia Stroiwąs, Specjalista ds. Public Relations INEA.

Kampania wspiera nową ofertę INEA, w której wprowadzono zdecydowane zmiany – internet na pierwszy miejscu, nowe i przejrzyste pakiety, rozwinięta oferta mobilna i specjalne warunki dla seniorów.

W ramach kampanii zaplanowano zintegrowane działania mediowe: outdoor z efektem day&light, spoty reklamowe w lokalnej telewizji, spoty radiowe w 11 lokalnych rozgłośniach, internet, działania w mediach społecznościowych, owned media, blogger relations oraz kampanijne materiały POS we wszystkich salonach obsługi klienta INEA. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Źródło: INEA

www.inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764