Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do najszybszego internetu w Polsce? INEA, startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę.
INEA uruchamia wiosenną kampanię reklamową nowej oferty, w której stawia na pierwszym miejscu internet.
Jak dostęp do szybkiego internetu INEA zmieniłby bieg historii Polski? Na to pytanie operator odpowiada, wykorzystując wizerunek trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.
– Chcemy pokazać klientom, że oprócz najlepszej rozrywki i telewizji, dajemy im także najszybsze łącze w Polsce. Szybki internet to przy postępującej cyfryzacji kluczowe narzędzie zarówno w pracy, jak i w domu, stąd też zajmuje strategiczne miejsce również w naszej nowej ofercie – mówi Natalia Stroiwąs, Specjalista ds. Public Relations INEA.
Kampania wspiera nową ofertę INEA, w której wprowadzono zdecydowane zmiany – internet na pierwszy miejscu, nowe i przejrzyste pakiety, rozwinięta oferta mobilna i specjalne warunki dla seniorów.
W ramach kampanii zaplanowano zintegrowane działania mediowe: outdoor z efektem day&light, spoty reklamowe w lokalnej telewizji, spoty radiowe w 11 lokalnych rozgłośniach, internet, działania w mediach społecznościowych, owned media, blogger relations oraz kampanijne materiały POS we wszystkich salonach obsługi klienta INEA. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Źródło: INEA