logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

  PR 26.03.2021, przeczytano 1084 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gdzie-sa-kucharze%2C-tam-jest-nadzieja._---kampania-lurpak,390815,artykul.html

Marka przypomina w tych trudnych i zmiennych czasach, jak wyzwalające oraz spajające więzi może być wspólne gotowanie w domowym zaciszu. Wiosenna kampania to przede wszystkim połączenie najwyższej jakości składników i miłości do sztuki gotowania - a tam, gdzie jest masło Lurpak, tam zaczyna się niezwykła podróż przez smarowanie, ugniatanie, mieszanie, smażenie, pieczenie, gotowanie, grillowanie, siekanie, miksowanie, smakowanie…

Działania komunikacyjne obejmuje zasięgowa kampania telewizyjna oraz video on demand, a także aktywność w obszarach social media takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. Standardowa komunikacja wsparta zostanie działaniami product placement w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN, gdzie do współpracy zaproszono Ambasadora marki – Mateusza Gesslera, reprezentowanego na wyłączność przez agencję Patryk Wolski Management. Wybitny kucharz, restaurator i ambasador marki Lurpak podzieli się swoją pasją i doświadczeniem a w kooperacji z marką sięgną do serc wszystkich polskich smakoszy udowodniając, że tam gdzie są kucharze, tam jest nadzieja, pasja i radość.

W akcję zostało zaangażowanych również 10 foodowych Instagramowych mikroinfluencerów, który uzupełniają komunikację marki, a także Miód Malina Studio, realizujące sesję zdjęciową.

Za zakup mediów i komunikację klienta odpowiadają Carat oraz Isobar (dentsu Polska). Carat od 2014 roku odpowiada za zakup mediów, Isobar natomiast od października 2019 roku obsługuje kanały social media oraz odpowiada za maintenance stron internetowych Arla.pl, Lurpak.pl i Apetina.pl, a także odpowiada za lokalizację treści na stronę marki serów Castello.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764