logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

  PR 26.03.2021, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gdzie-sa-kucharze%2C-tam-jest-nadzieja._---kampania-lurpak,390815,artykul.html

Marka przypomina w tych trudnych i zmiennych czasach, jak wyzwalające oraz spajające więzi może być wspólne gotowanie w domowym zaciszu. Wiosenna kampania to przede wszystkim połączenie najwyższej jakości składników i miłości do sztuki gotowania - a tam, gdzie jest masło Lurpak, tam zaczyna się niezwykła podróż przez smarowanie, ugniatanie, mieszanie, smażenie, pieczenie, gotowanie, grillowanie, siekanie, miksowanie, smakowanie…

Działania komunikacyjne obejmuje zasięgowa kampania telewizyjna oraz video on demand, a także aktywność w obszarach social media takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. Standardowa komunikacja wsparta zostanie działaniami product placement w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN, gdzie do współpracy zaproszono Ambasadora marki – Mateusza Gesslera, reprezentowanego na wyłączność przez agencję Patryk Wolski Management. Wybitny kucharz, restaurator i ambasador marki Lurpak podzieli się swoją pasją i doświadczeniem a w kooperacji z marką sięgną do serc wszystkich polskich smakoszy udowodniając, że tam gdzie są kucharze, tam jest nadzieja, pasja i radość.

W akcję zostało zaangażowanych również 10 foodowych Instagramowych mikroinfluencerów, który uzupełniają komunikację marki, a także Miód Malina Studio, realizujące sesję zdjęciową.

Za zakup mediów i komunikację klienta odpowiadają Carat oraz Isobar (dentsu Polska). Carat od 2014 roku odpowiada za zakup mediów, Isobar natomiast od października 2019 roku obsługuje kanały social media oraz odpowiada za maintenance stron internetowych Arla.pl, Lurpak.pl i Apetina.pl, a także odpowiada za lokalizację treści na stronę marki serów Castello.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston
„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Opus B i Timecode Akcja Animacja
16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.
24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764