logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV

  PR 02.03.2021, przeczytano 239 razy
ilustracjastrzałka

1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gotowa-na-wszystko_-marka-fit-and-easy-wystartowala-z-kampania-tv,390439,artykul.html

Celami kampanii „Fit & Easy. Świeże i gotowe na wszystko” są zwiększenie rozpoznawalności marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy. Reklamy pokazują, że gotowe porcje sałat sprawdzają się przy każdej okazji, a szeroka i niezwykle różnorodna oferta pozwala połączyć wygodę użytkowania z ogromnym wachlarzem kulinarnych możliwości. W działaniach reklamowych sałata została zaprezentowana w wielu odsłonach m.in. na sałatkę, obiad, kolację, kanapkę czy imprezę.

W mediach jest emitowany spot w dwóch wersjach – 15’’ i 30’’. Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Źródło: Fit & Easy

www.fitandeasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764