logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV

  PR 02.03.2021, przeczytano 548 razy
ilustracjastrzałka

1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gotowa-na-wszystko_-marka-fit-and-easy-wystartowala-z-kampania-tv,390439,artykul.html

Celami kampanii „Fit & Easy. Świeże i gotowe na wszystko” są zwiększenie rozpoznawalności marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy. Reklamy pokazują, że gotowe porcje sałat sprawdzają się przy każdej okazji, a szeroka i niezwykle różnorodna oferta pozwala połączyć wygodę użytkowania z ogromnym wachlarzem kulinarnych możliwości. W działaniach reklamowych sałata została zaprezentowana w wielu odsłonach m.in. na sałatkę, obiad, kolację, kanapkę czy imprezę.

W mediach jest emitowany spot w dwóch wersjach – 15’’ i 30’’. Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Źródło: Fit & Easy

www.fitandeasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764