logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gotuj się na zmiany” – wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego organizowanego przez Winiary

  PR 19.09.2022, przeczytano 528 razy
ilustracja

Winiary zapraszają przedszkola oraz szkoły podstawowe do udziału w 12. edycji programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany”, która ruszyła 1 września. Za kompleksową organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gotuj-sie-na-zmiany_-%E2%80%93-wystartowala-12.-edycja-programu-edukacyjnego-organizowanego-przez-winiary,397254,artykul.html

Program edukacyjny „Gotuj się na zmiany” ma na celu kształtowanie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie wagi niemarnowania żywności oraz zapoznanie dzieci z kuchnią. Właśnie ruszyła jego kolejna edycja w nieco odświeżonej formie. Tym, co wyróżnia 12. odsłonę „Gotuj się na zmiany”, jest próba jeszcze mocniejszego wpisania się w obecne potrzeby nauczycieli. Stworzone do programu scenariusze zajęć są zgodne z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2022/2023. Materiały edukacyjne zostały podzielone na trzy części tematyczne (racjonalne żywienie, niemarnowanie jedzenia oraz przystosowanie do życia w kuchni) i na trzy grupy wiekowe (przedszkolaki, uczniowie klas 1-3 i uczniowie klas 4-8). Dostępne dla nauczycieli pomoce ułatwiają przekazanie wiedzy i sprawiają, że zajęcia są bardziej angażujące i atrakcyjniejsze dla uczniów. Część merytoryczna, na podstawie której nauczyciel przekaże dzieciom wiedzę, stworzona została przy wsparciu Katarzyny Zadki, specjalistki ds. żywienia, prowadzącą warsztaty żywieniowe dla dzieci i dorosłych.  

– Nasz program ukierunkowany jest nie tylko na przekazanie dzieciom wiedzy, lecz również na pobudzenie ich zainteresowania i wyobraźni oraz na pomoc w kształtowaniu odpowiednich postaw. Edukacja w zakresie dobrych nawyków związanych z jedzeniem, jego przygotowaniem czy podejściem do niemarnowania żywności już na wczesnym etapie życia zaprocentuje w przyszłości – mówi Magdalena Jabłońska Specjalista ds. Komunikacji Winiary

Poza zajęciami na dzieci czekają również m.in. materiały do pracy w domu, konkursy z nagrodami i specjalne scenariusze, które wykorzystywać będą technologie zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Celem tej inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów. Scenariusze do Laboratoriów Przyszłości przygotował Pan Belfer – nauczyciel-influencer, znany m.in. z poprzednich edycji programu i z zaangażowania w grupie Superbelfrów RP, który od wielu lat działa aktywnie w sieci i poza nią, wspierając dzieci w nauce przy wykorzystaniu swojej wiedzy o nowoczesnych technologiach, mediach społecznościowych i marketingu.

Za organizację, wsparcie merytoryczne, komunikacyjne i kompleksową realizację 12. edycji programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” ponownie odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Tegoroczna odsłona, rozwinięta m.in. o Laboratoria Przyszłości, będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły, ponownie odświeżoną przez tę agencję.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764