logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Grażyna Torbicka Zaprasza” w TVN Fabuła

  PR 23.10.2018, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Grażyna Torbicka to niekwestionowany autorytet w dziedzinie sztuki filmowej. W swoim nowym programie, przygotowanym we współpracy z TVN Fabuła, porozmawia z zaproszonymi gośćmi o kulisach ich pracy twórczej. Emisja pierwszego odcinka już 7 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_grazyna-torbicka-zaprasza_-w-tvn-fabula,379850,artykul.html

Tej jesieni na antenie TVN Fabuła zadebiutuje nowy program z Grażyną Torbicką w roli prowadzącej. Bohaterką pierwszych trzech odcinków będzie Agnieszka Holland, kolejnych dwóch Małgorzata Szumowska. Wśród omówionych tematów znajdą się nie tylko najważniejsze tytuły w dorobku reżyserek. Prowadząca odsłoni przed widzami kulisy pracy za kamerą oraz przybliży sylwetki kobiet – filmowców, których dorobek został doceniony zarówno przez publiczność jak i krytykę. Z jakimi dylematami borykają się na planie? Co inspiruje je podczas pracy nad kolejnymi projektami? Jak zmieniła się rola filmowca na przestrzeni ostatnich lat? Każdy odcinek będzie wyjątkową okazją do spojrzenia na rolę artysty we współczesnym świecie.

- TVN Fabuła to nie tylko bogaty wybór filmów i seriali. Naszym widzom proponujemy unikalną możliwość, by poznać kino oczami twórców i zajrzeć za kulisy najważniejszych produkcji kinowych i telewizyjnych. Program Grażyny Torbickiej jest więc idealnym dopełnieniem oferty naszego kanału. Będą to rozmowy inspirujące nie tylko ze względu na zaproszonych gości, ale również postać samej prowadzącej, która jest ekspertem w dziedzinie kinematografii – mówi szefowa TVN Fabuła, Małgorzata Jopek.

Emisja pierwszego odcinka programu „Grażyna Torbicka Zaprasza” 7 listopada o 11.00 w TVN Fabuła.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764