logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Grześki sami w domu” w Wigilię przed „Kevinem”

  PR 22.12.2017, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka

W wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_grzeski-sami-w-domu_-w-wigilie-przed-_kevinem_,34946,artykul.html

W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu „Grześki sami w domu”, którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, poza filmem „Kevin sam w Nowym Jorku”, wyemituje historię inspirowaną kultową produkcją. Tuż przed amerykańskim hitem, telewizja wyświetli polski film „Grześki sami w domu”, zainspirowany przygodami inteligentnego i niesfornego chłopca oraz jego rodziny. Produkcja „Grześki sami w domu” opowiada o przygotowaniach do świąt sympatycznej rodziny, znanej widzom z miniserialu „Grześki wracają do szkoły”.

W roli Grzegorza pojawi się Rafał Królikowski, synka Grzesia zagra Leopold Mikienko, mamę i żonę - Magdalena Stużyńska-Brauer, kolegę Grzesia – Olgierd Jaworski, a w policjanta wcieli się Borys Szyc. Tej sympatycznej rodzinie i jej gościom towarzyszą chrupiące wafelki Grześki.

Koncepcja powstania filmu narodziła się po sukcesie miniserialu, który okazał się hitem i przyciągnął przed ekrany telewizorów i monitory rzeszę wiernych odbiorców. Tylko na antenie telewizji Polsat średnia oglądalność każdego odcinka była na poziomie 1,3 miliona widzów. Miniserial „Grześki wracają do szkoły” był drugą najchętniej oglądaną pozycją programową tegorocznych jesiennych premier Polsatu w grupie 16-49 lat.

Zarówno tytuł, jak i termin emisji, produkcji „Grześki sami w domu” nie są przypadkowe. Produkcja nawiązuje do kultowej komedii, bez której duża część społeczeństwa nie wyobraża sobie Bożego Narodzenia. Filmowy Grześ, podobnie jak Kevin, wpadł w „tarapaty”. Wszyscy doskonale wiemy, jak zakończyły się przygody bohatera amerykańskiego hitu. Co spotka Grześków i ich bliskich, i jak sobie poradzą? Tego dowiemy się w wigilijny wieczór. Jedno jest pewne – film udowadnia, że niezależnie od sytuacji, w której się znajdujemy, możemy obudzić w sobie drzemiące w nas wewnętrzne dziecko. W jego odkryciu pomagają, lokowane w produkcji, chrupiące wafle impulsowe Grześki – wyjaśnia Beata Telega, Category Brand Manager w Colian Sp. z o.o.

Emisja filmu „Grześki sami w domu” odbędzie się 24 grudnia o godz. 19.30 – tuż przed kultową komedią „Kevin sam w Nowym Jorku”. Produkcja będzie również dostępna dla użytkowników multimedialnej platformy IPLA.

Film uzyska wsparcie reklamowe. Przewidziano kampanię wizerunkową, trafficową i displayową w Internecie, w tym działania na Facebook.com i YouTube.com. Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764