logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gwiazdom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

  PR 17.01.2022, przeczytano 204 razy

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gwiazdom_-%E2%80%93-nowy-format-rozrywkowy-gazeta.pl,394417,artykul.html

Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących formatów wideo. Po udanych debiutach nowych programów w jesiennej ramówce z 2021 r. nadszedł czas na kolejną rozrywkową propozycję dla użytkowników portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl już jutro zadebiutuje program „GwiazDom”, w ramach którego osoby ze świata sportu, muzyki, kina i show-biznesu otworzą przed widzami drzwi do swoich domów. Wszystko odbędzie się w dość nietypowy sposób - odwiedzana z kamerą gwiazda pokaże użytkownikom Gazeta.pl dwa pomieszczenia ze swojego domu, a dodatkowo Agnieszka Matracka, prowadząca program wylosuje dla niej dwie dodatkowe rzeczy do pokazania z „domku tajemnic”, czyli specjalnego zestawu kart. Mogą one wskazać np. pamiątkowe przedmioty, miejsca w domu, a także dodatkowe pomieszczenie.

- Nowy rok w Gazeta.pl otwieramy nowym formatem premium lifestyle’owo-rozrywkowym. Przypomnę, że tuż przed świętami z sukcesem wystartowaliśmy z nowym programem „Sport.pl Live”. Mogę obiecać, że w najbliższych miesiącach zaprezentujemy nowe angażujące użytkowników treści wideo - mówi Łukasz Kijek, dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.

Format „GwiazDom” będzie miał swoją premierę we wtorek, 18 stycznia br. o godzinie 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl. Nowe odcinki programu będą emitowane co dwa tygodnie. To kolejny format rozrywkowy portalu - w ostatnich miesiącach widzowie Gazeta.pl poznali m.in. „Q&A”, format prowadzony przez Marię Mazurek, w którym internauci pytają, a eksperci odpowiadają, „Interaktywny Sport Quiz” oraz „Wybór Plotka”. Są to pierwsze tego typu interaktywne formaty wideo w polskim internecie, angażujące widza i dostarczające rozrywki.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764