logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gwiazdom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

  PR 21.01.2022, przeczytano 394 razy

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gwiazdom_-%E2%80%93-nowy-format-rozrywkowy-gazeta.pl,394469,artykul.html

Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących formatów wideo. Po udanych debiutach nowych programów w jesiennej ramówce z 2021 r. nadszedł czas na kolejną rozrywkową propozycję dla użytkowników portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl już jutro zadebiutuje program „GwiazDom”, w ramach którego osoby ze świata sportu, muzyki, kina i show-biznesu otworzą przed widzami drzwi do swoich domów. Wszystko odbędzie się w dość nietypowy sposób - odwiedzana z kamerą gwiazda pokaże użytkownikom Gazeta.pl dwa pomieszczenia ze swojego domu, a dodatkowo Agnieszka Matracka, prowadząca program wylosuje dla niej dwie dodatkowe rzeczy do pokazania z “domku tajemnic”, czyli specjalnego zestawu kart. Mogą one wskazać np. pamiątkowe przedmioty, miejsca w domu, a także dodatkowe pomieszczenie.

- Nowy rok w Gazeta.pl otwieramy nowym formatem premium lifestyle’owo-rozrywkowym. Przypomnę, że tuż przed świętami z sukcesem wystartowaliśmy z nowym programem “Sport.pl Live”. Mogę obiecać, że w najbliższych miesiącach zaprezentujemy nowe angażujące użytkowników treści wideo - mówi Łukasz Kijek, dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.

Format „GwiazDom” będzie miał swoją premierę 18 stycznia 2022 r. o godzinie 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl. Nowe odcinki programu będą emitowane co dwa tygodnie. To kolejny format rozrywkowy portalu - w ostatnich miesiącach widzowie Gazeta.pl poznali m.in. „Q&A”, format prowadzony przez Marię Mazurek, w którym internauci pytają, a eksperci odpowiadają, „Interaktywny Sport Quiz” oraz „Wybór Plotka”. Są to pierwsze tego typu interaktywne formaty wideo w polskim internecie, angażujące widza i dostarczające rozrywki.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764