logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Hard Talk – Na ostro” nowy program WP

  PR 08.12.2017, przeczytano 730 razy

W serwisie WP Gwiazdy debiutuje nowy format wideo. Program „Hard Talk – Na ostro” to połączenie wywiadów o muzyce i kwestiach ważnych społecznie. Emisja premierowego odcinka w serwisie WP Gwiazdy zaplanowana jest na piątek, 8 grudnia o godzinie 19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_hard-talk-%E2%80%93-na-ostro_-nowy-program-wp,34780,artykul.html

- Program "Hard Talk – Na ostro" jest ukłonem w stronę widza, który na rynku spotyka niczym nieróżniące się materiały na temat gwiazd i show-biznesu. My oczywiście rozmawiamy o muzyce, ale też o tym, co nierzadko ją inspiruje: polityce i kwestiach społecznych – komentuje prowadząca program, Sandra Hajduk.

Gościem pierwszego odcinka jest Janusz Panasewicz. Opowie między innymi o wielu latach na scenie, używkach czy o tym, dlaczego zespół Lady Pank odmówił supportu trasy koncertowej Madonny. Nowe odcinki publikowane będą w serwisie WP Gwiazdy w piątki, co dwa tygodnie.

Prowadząca program Sandra Hajduk od ponad dwóch lat jest reporterką serwisów Pudelek i WP Gwiazdy. Wcześniej pracowała m.in. w Agencji TVN.

Redakcja ma w planach wywiady z kolejnymi cenionymi artystami. Ambitna rozmowa to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników. Wiemy, że wielu z nich szuka takich treści – mówi szefowa działu show biznes w Wirtualnej Polsce, Aleksandra Pajewska.

Serwis WP Gwiazdy w ostatnich miesiącach zanotował dynamiczny wzrost liczby użytkowników. Według wstępnych prognoz w grudniu sięgnie ona 7 mln UU.

Źródło: WP

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764