logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol-Lublin” kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

  PR 03.04.2020, przeczytano 1131 razy
ilustracja

Marka Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha rozpoczętą w marcu. Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol-lublin_-kontynuuje-kampanie-reklamowa-linii-ziola-mnicha,386401,artykul.html

Zioła Mnicha to linia herbatek funkcjonalnych, które – dzięki ziołowym recepturom – odpowiadają na konkretne potrzeby organizmu. W 15-sekundowym spocie zobaczyć można wszystkie 6 wariantów naparów, polecanych Na odchudzanie, Na cholesterol, Na ciśnienie, Na cukier, Na pracę jelit i Na oczyszczenie. W kampanii zaakcentowano naturalność i eksperckość produktów tworzących portfolio marki.

Do końca kwietnia 2020 roku spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze efekty ukażą się w kwietniowych wydaniach magazynów.

Za nagranie i kreację spotu odpowiada agencja ArtCore. Media zakupił dom mediowy MediaCom, a działania PR powierzono agencji Big Picture.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764